fotografie meeting

07-06-2010 22:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een nieuwe hobby, fotografie. Het lijkt me leuk om een groep te starten met meer meiden die ook graag fotograferen. We kunnen dan samen op pad, meetings organiseren naar bv dierentuin, botanische tuin of iets anders. Lijkt je dit ook leuk, dan hoor ik graag van je Ik woon zelf in Amsterdam en ben 28 jaar oud.

Groetjes,

Thea
O jammer dat je in Amsterdam woont, ik zoek eigenlijk ook zo'n iemand om gezellig foto's mee te maken.

Maar wel iemand die in de buurt woont, zodat je gewoon na het eten even op stap kan ofzo.(woon in Harderwijk)

Ik voel me toch altijd een beetje opgelaten als ik in mijn eentje in een bosje een bloem aan het fotograferen ben en anderen mensen die er bij zijn vinden het toch te lang duren.. zucht..
Ha Thea, leuk idee, ik doe graag mee. Ik woon in Amsterdam. Kan ik je mailen?
Hoi Thea,

Lijkt me ook erg leuk, ik wil zelf ook veel vaker fotograferen dan ik nu doe. Kan ik ook mee?

Groetjes!
Hoi Dolly76, jammer dat je niet in de buurt woont, maar misschien dat we toch iets kunnen afspreken?

Hoi Vivagolf en Sonri, leuk dat jullie reageren Mijn e-mail adres is theasijtsma@hotmail.com. Hebben jullie ook hyves? Ik heb nl een groepshyve aangemaakt. Daar kunnen we makkelijk iets in de agenda plannen: http://fotografie-meeting.hyves.nl/

Ik hoop dat we gauw iets kunnen afspreken!

Groetjes,

Thea
Hoi Thea,

Helaas heb ik geen Hyves (meer). Ik kan best vaak, dus vermoed dat datum prikken voor mij niet lastig zal zijn. Hou je me op de hoogte, want het lijkt me heel leuk!

Heb je net een mail gestuurd, dan heb je mijn mailadres ook!

Groetjes
Zijn er nog meer geïnteresseerden?
Hey!
anoniem_107390 wijzigde dit bericht op 14-06-2011 21:41
Reden: xxxx
% gewijzigd
Heyhey,

Ik fotografeer ook veels te weinig!!!

Heb geen cursussen ofzo gedaan, maar ben gaandeweg m'n spiegelreflex aan het ontdekken.

Ben ook 28 en woonachtig in Amsterdam.

Lijkt me leuk om eens met een groepje wat te gaan fotograferen.

vivabiebel@hotmail.com
Hoi Lonneke! Mooie foto's! Hoe lang fotografeer je al? Ziet er echt goed uit.

Leuk idee om ideetjes uit te wisselen. Ik had een algemene groepshyve gemaakt. Misschien is dat handig om te gebruiken, of per e-mail.

We (Sonri, vivagolf en biebeltje en ik) hebben inmiddels een datum voor een fotografie-meeting in Amsterdam. Mochten er nog geinteresseerden zijn, jullie kunnen e-mailen naar theasijtsma@hotmail.com

Groetjes,

Thea

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven