Friends gezocht - Eindhoven!

11-07-2013 17:30 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi hi!

Vanwege het verbreken van mijn relatie ben ik op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen in Eindhoven.

Bijna al mijn vriendinnetjes wonen samen en verspreid door het hele land dus ik zou graag in contact komen met meiden in Eindhoven om leuke dingen mee te ondernemen.

Ik hou van sporten, kletsen, fimlpjes kijken, theetjes drinken, drankjes doen, eten en stappen!

Lijkt het je leuk om een keer iets af te spreken let me know!

Groetjes

yes_sica

Ik ben btw 27 jaar en heb geen kids!
Wat is je leeftijd?
Helemaal vergeten! Ik ben 27 jaar!
Toevallig kindervrij..?
Hey,

Ik ben een ongebonden, vrolijke meid van 37 en woon in Eindhoven. Ga graag een avondje stappen, borrelen, etentje, sporten etc. Kan ook nog wel een leuke vriendin in Eindhoven liefst ook zonder kinderen.

Als iemand intersse heeft hoor ik het graag!

groetjes
yes kindervrij en ongebonden!
Dat klinkt goed dames..!!

Ehhh hoe doe je zoiets, PB geeft een foutmelding bij mij. Ik ben te mailen met mn nick @hotmail.com in elk geval :-)
Hier nog iemand zonder kids, 32 jr. omgeving Eindhoven
Leuk Ik ben trouwens 33...

Na ff heel technisch doen ben ik erachter dat ik geen berichten kon ontvangen via hier. Nu wel. Misschien kan ik ze dan ook ineens wel versturen
Heei all!

Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten in regio eindhoven.

Ben zelf 26 geen kinderen en ook net een verbroken relatie.

Lijkt het je leuk om wat meervan me te weten te komen dn kan je me mailen op:

Aiksje-viva@hotmail.com

Liefs
Hier nog zo eentje!

Vrouw, 33 jaar, no kids (no double income) en geen man aan mijn zijde. Dus vrijheid, blijheid!

Zit er al iets in de pijplijn?
Kumt goe!
Hier nog zo eentje!

Vrouw, 33 jaar, no kids (no double income) en geen man aan mijn zijde. Dus vrijheid, blijheid!

Zit er al iets in de pijplijn?
Kumt goe!
Expres geen kids, SOS..? :-)
quote:poesiepoes schreef op 22 juli 2013 @ 23:06:

Expres geen kids, SOS..? :-)Nee Poesiepoes, geen bewuste keuze. Jij hebt het niet zo op kids?
Kumt goe!
Ben niet zo van de kindjes

Het is hier hele vruchtbare grond, en op een leeftijd waarin veel vrienden aan de kindjes gaan... Een paar kindervrije vriendinnen in de omgeving zijn welkom :-)
Het lijkt me leuk om met een groep wat te gaan drinken...Dus als jullie iets afspreken, dan sluit ik me daar graag bij aan!
quote:poesiepoes schreef op 23 juli 2013 @ 15:12:

Ben niet zo van de kindjes

Het is hier hele vruchtbare grond, en op een leeftijd waarin veel vrienden aan de kindjes gaan... Een paar kindervrije vriendinnen in de omgeving zijn welkom :-)Heel herkenbaar. En heel begrijpelijk!
Kumt goe!
-
anoniem_14885 wijzigde dit bericht op 03-08-2013 11:40
Reden: niet de bedoeling
% gewijzigd
quote:LinkinLiz schreef op 03 augustus 2013 @ 11:39:

Ik zal je PMen!
Hey,

Top ik ben ook opzoek!

Ben 24 en studeer en woon in Eindhoven.

Klinkt heel herkenbaar, bij mij wonen er een aantal samen en de rest woont een uur van eindhoven af. Dus gaat altijd enorm veel plannen aan vooraf voordat er iets leuks gedaan kan worden.

Als jullie iets gaan doen, sluit ik me hier graag bij aan als het kan!
Hey Ladies,

Ik zie dat dit al een oude post is op het forum, maar ik ben wat rond aan het kijken had zelf een oproepje geplaatst, voor een leuke vriendin(nen) voor leuke (a la minute afspraakjes) en meiden dingen zoals terrasje, stapavondjes, samen koken enz.

Ik heb een aantal goede vriendinnen, maar bijna allemaal huisje, boompje, beestje en dan is afspraken plannen niet meer zo simpel en lekker spontaan. Jammer genoeg!

Ik ben zelf singel lady, no kids en woon in Veldhoven.

Mochten jullie meer willen weten mijn email adres is: gezelligheid2014@hotmail.nl

Misschien hoor ik van jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven