Gezellige kinderloze meiden gezocht

04-03-2017 10:44 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd is voorbij gevlogen. Inmiddels over de 35 jaar en als ik om mij heen kijk hebben al mijn vriendinnen inmiddels een gezinnetje. Ik gun t iedereen van harte. Wel mis ik stiekem de gezelligheid van vroeger. Lekker borrelen, eten, wandelen, sporten zonder de gespreksonderwerpen van luiers, zwemles of playdates. Wie oh wie ook, woont in omgeving deventer/ apeldoorn en heeft behoefte om nieuwe mensen te leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 07 april 2017 @ 22:22:

Ik kom uit de omgeving van Haarlem. En zou het leuk vinden om weer war mensen te leren kennen.

Misschien kan ik mij nog ergens bij aansluiten?Natuurlijk kan dat
Alle reacties Link kopieren
In onze groepsapp zit ondertussen wel uit elke provincie iemand
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook nog willen aansluiten. Ik hoop dat dat nog kan!
Alle reacties Link kopieren
quote:rozenolie schreef op 08 april 2017 @ 09:40:

Ik zou me ook nog willen aansluiten. Ik hoop dat dat nog kan!Je hebt een pm
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen,

Ik snap het helemaal! Meeste van mijn vrienden en collegas hebben allemaal kinderen, leuk voor hun maar er is meer in de wereld dan alleen kinderen, woon alleen niet in jouw buurt, omgeving Groningen en 40+ :-) iemand hier uit de omgeving die ook in voor gezelligheid?
Alle reacties Link kopieren
quote:Leentje_71 schreef op 08 april 2017 @ 11:04:

Goedemorgen allen,

Ik snap het helemaal! Meeste van mijn vrienden en collegas hebben allemaal kinderen, leuk voor hun maar er is meer in de wereld dan alleen kinderen, woon alleen niet in jouw buurt, omgeving Groningen en 40+ :-) iemand hier uit de omgeving die ook in voor gezelligheid?Wij zijn zéker in voor gezelligheid
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar als je bewust kinderloos bent en 34 jaar. Helaas woon ik niet in de buurt maar zijn hier meiden in de omgeving van Rotterdam die zich hierin herkennen?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:Baina schreef op 11 april 2017 @ 20:04:

Heel herkenbaar als je bewust kinderloos bent en 34 jaar. Helaas woon ik niet in de buurt maar zijn hier meiden in de omgeving van Rotterdam die zich hierin herkennen?Je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
ik ben 46 momenteel geen relatie, geen kids noord-nederland
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 16 april 2017 @ 14:59:

ik ben 46 momenteel geen relatie, geen kids noord-nederlandJe hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mij ook wel aansluiten als het kan Ik woon in het midden van het land.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noxx schreef op 17 april 2017 @ 16:18:

Ik wil mij ook wel aansluiten als het kan Ik woon in het midden van het land.Je hebt een pb
Ik wil me ook wel aansluiten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel behoefte heb aan afspreken met mensen, maar een app-groepje is misschien wel gezellig. En wie weet wat er van komt
Alle reacties Link kopieren
@Theelepel: Kan het zijn dat ik nog geen deel uitmaak van de club?
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 25 april 2017 @ 13:04:

Ik wil me ook wel aansluiten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel behoefte heb aan afspreken met mensen, maar een app-groepje is misschien wel gezellig. En wie weet wat er van komt Je hebt een pm
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 25 april 2017 @ 13:07:

@Theelepel: Kan het zijn dat ik nog geen deel uitmaak van de club?Je hebt een pm
Alle reacties Link kopieren
Hoi Compliance, je bericht is heel herkenbaar voor mij. Ik woon in Deventer en ben 33. Mag ik er ook bij?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cayuga schreef op 04 mei 2017 @ 23:01:

Hoi Compliance, je bericht is heel herkenbaar voor mij. Ik woon in Deventer en ben 33. Mag ik er ook bij?

Groetjes!Je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook eens aan gedacht zo'n topic te maken! Ik woon ook ik het noorden. Wat fijn is het om te lezen dat er kindvrije mensen dichterbij wonen! Ik had me gerust gesteld dat 'ze er waren' maar had altijd het gevoel dat het niet veel in mijn omgeving is. Dat voelt vast zo, omdat er zoveel in de kinderen zitten.



Ik ben 34 en heb mn hele leven geen kinderwens gewild. Helaas zit ik in een relatie waarbij ik nu voor de keuze wordt gesteld dit te overzien of te stoppen. Retezwaar valt het me...
Alle reacties Link kopieren
Hey Forumster, je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Kan ik er ook nog bij? Ben 34 jaar en woon in de omgeving Maarn/Doorn/Arnhem. Ik zie ook al mijn vriendinnen veranderen van super leuke meiden naar uitgebluste vrouwen die alleen maar 1 onderwerp kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Griet1983, je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je op dit topic "Gezellige Kinderloze Meiden" mee leest. Op onze groepsapp zit momenteel een stop i.v.m. drukte. Wel is het een geslaagd initiatief! Ons eerste groeps uitje staat al vast en we appen er druk op los haha.

Helaas wonen we niet echt bij elkaar om de hoek, nee wij komen oa uit: Deventer, Kaatsheuvel, Nijmegen, Eindhoven, Helmond, Utrecht en Heerenveen. Sommige van ons lijkt het daarom ook leuk om ook wat dames uit de buurt te leren kennen

Lijkt het jou ook leuk om nieuwe contacten op te doen en woon je bij één van ons in de buurt, laat het dan weten doormiddel van een pb.

Lijkt het je ook leuk om een groepsapp te starten, gewoon doen! We kunnen het jullie van harte aanbevelen
anoniem_332605 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 18:59
1.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk! Ik heb ook al een jaar intensief contact met Forumster via app. Echt een verrijking!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven