Gezellige meiden in Almere en e.o.!
vrijdag 18 juli 2008 om 09:28
vrijdag 18 juli 2008 om 18:40
quote:Nrg50 schreef op 18 juli 2008 @ 17:57:
Gaat t nog wel door dan? Wel een beetje weinig mensen voor een meeting toch?
Ben t met je eens, de opkomst valt wel een beetje tegen. Jammer dat er zo weinig mensen komen want er hebben best wel wat meiden meegeschreven op dit topic. Maar goed.
Maar ik ga wel gewoon een wijntje drinken hoor, misschien wordt t toch een gezellige avond. Ach, we maken er gewoon het beste van.
Gaat t nog wel door dan? Wel een beetje weinig mensen voor een meeting toch?
Ben t met je eens, de opkomst valt wel een beetje tegen. Jammer dat er zo weinig mensen komen want er hebben best wel wat meiden meegeschreven op dit topic. Maar goed.
Maar ik ga wel gewoon een wijntje drinken hoor, misschien wordt t toch een gezellige avond. Ach, we maken er gewoon het beste van.
dinsdag 29 juli 2008 om 22:59
hai summiej. Ik wil best nog een keer afspreken maar dan wel met een grotere groep. Als er meer mensen komen vind ik het prima. Nu was t ook gezellig maar zo met z'n drietjes was niet helemaal de opzet.
Ik wacht dus af tot iemand de lead neemt en als er genoeg belangstelling is ben ik van de partij.
groetjes Cruisegirl
quote:summiej schreef op 24 juli 2008 @ 21:47:
was het zo geslaagd dat jullie het nog een keer doen? (zo ja, wanneer ) hopelijk kan ik er deze keer wel bij zijn!
Ik wacht dus af tot iemand de lead neemt en als er genoeg belangstelling is ben ik van de partij.
groetjes Cruisegirl
quote:summiej schreef op 24 juli 2008 @ 21:47:
was het zo geslaagd dat jullie het nog een keer doen? (zo ja, wanneer ) hopelijk kan ik er deze keer wel bij zijn!
vrijdag 8 augustus 2008 om 21:51
quote:vlinnie1985 schreef op 06 augustus 2008 @ 16:46:
Hi Ladies!
Wie heeft er zin om volgende week naar Anno te gaan?lijkt me super leuk, alleen zit ik tot het einde van de olypmische spelen met onregelmatige werktijd en kan eigenlijk niets afspreken..
Hi Ladies!
Wie heeft er zin om volgende week naar Anno te gaan?lijkt me super leuk, alleen zit ik tot het einde van de olypmische spelen met onregelmatige werktijd en kan eigenlijk niets afspreken..
If women didn\'t exist, all the money of the world would have no meaning
woensdag 13 augustus 2008 om 23:16
Hoi allemaal!
Ik ben 20 jaar en woon sinds een jaar samen met mn vriend in Almere. Hiervoor woonde ik in een andere stad dus ik ken maar weinig mensen hier.. Op een aantal van mijn vriend zijn vrienden na.. Maar na een aantal avonden mannenpraat ben je dat ook wel zat..
Lijkt me leuk om te msnen en misschien af te spreken..
Groetjes Monique
Ik ben 20 jaar en woon sinds een jaar samen met mn vriend in Almere. Hiervoor woonde ik in een andere stad dus ik ken maar weinig mensen hier.. Op een aantal van mijn vriend zijn vrienden na.. Maar na een aantal avonden mannenpraat ben je dat ook wel zat..

Groetjes Monique
woensdag 3 september 2008 om 16:17
Hallo!!
Hier nog een Almeerse van 28 jaar oud die op zoek is naar nieuwe contacten om fun mee te hebben (lees: uitgaan, uiteten, bios, etc.)!!
Een beetje over mezelf:
Ben gek op dieren / hou van sportieve activeiten zoals skeeleren, fietsen, wandelen) / hou van bovenstaande dingen te doen:)
Nou mocht iemand zich hierin herkennen dan graag een reactie zodat we elkaar eerst via mailen/chatten beter leren kennen om te kijken of de klik er is!
Lijkt me erg gezellie;)
Groetjes,
Tamara
Hier nog een Almeerse van 28 jaar oud die op zoek is naar nieuwe contacten om fun mee te hebben (lees: uitgaan, uiteten, bios, etc.)!!
Een beetje over mezelf:
Ben gek op dieren / hou van sportieve activeiten zoals skeeleren, fietsen, wandelen) / hou van bovenstaande dingen te doen:)
Nou mocht iemand zich hierin herkennen dan graag een reactie zodat we elkaar eerst via mailen/chatten beter leren kennen om te kijken of de klik er is!
Lijkt me erg gezellie;)
Groetjes,
Tamara
Be yourself and enjoy every minute of the day;-)
woensdag 12 november 2008 om 22:00
er is een hyves opgericht met meiden die ook contact zoeken in almere..
http://vriendinnenalmere.hyves.nl/
http://vriendinnenalmere.hyves.nl/
If women didn\'t exist, all the money of the world would have no meaning