gezellige meiden uit amsterdam gezocht

23-06-2009 22:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben 36 jaar en op zoek naar gezellig contact/ vriendschap in Amsterdam. Misschien is wat drinken,dansen, strandje Blijburg of park of Antwerpen. Wie heeft er zin?
Hoi Mariposa73,

Ik ben 38, woon in Amsterdam en ben sinds kort ook op zoek naar nieuwe contacten in (of dichtbij) Amsterdam om leuke dingen mee te doen. De vrienden die ik nu heb wonen namelijk bijna allemaal door het land verspreid waardoor even kort afspreken moeilijker is.

Ik heb ook al op een paar andere oproepen gereageerd. Misschien leuk om met een aantal mensen iets af te spreken?

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Vircy70
...
Hee Delphicat,

Leuke nieuwe avatar!

Gaat Shakespeare in het Amsterdamse Bos nog door? Zo ja, is het een idee om met z'n drieen te gaan? Vind je dat ook leuk Mariposa?

Groetjes,

Vircy
heee

Ik wil ook mee!!

Ik ben Petra ook uit Amsterdam, 32 jaar en ook op zoek naar meer mensen uit Amsterdam.

Als er plannen zijn voor terras of park dan sluit ik graag bij jullie aan....

Enne Vircy wil ook mee...

Groetjes Petra
Hai!Ik ben 32jaar en ik woon sinds vorig jaar in Amsterdam met vriend en dochtertje van 16 maanden.Het lijkt me gezellig wat meer meiden te leren kennen hier in de buurt!

Drankje in park of op strand altijd leuk!

(nb:hebben sommige van jullie ook kids toevallig?)

Ik hoor van je,

Groetjes!
Dag allemaal,

Liaatje en Mariposa73, ik zal jullie een 'maak vriend' uitnodiging sturen dan kunnen we met z'n allen mailen.

(De mailadressen van Delphicat en Peetje7 heb ik al).

Misschien dat we dan snel met z'n vijven bij elkaar kunnen komen...

Groetjes,

Vircy
Mag ik ook meeeeeee??

Vircy, ik heb me ook al bij andere topics aangemeld (oa NH en van daaruit ook op het Doodle-lijstje aangemeld), maar zet me bij deze ook maar op de lijst hier...als jullie het goed vinden.?!?!

Me: single mama van 38 jr. met 2 (bijna) puberende kids uit de omgeving van Amsterdam!
Hihi, ik weet geloof ik ff niet meer wat ik nu met wie heb afgesproken .

MissMe2, ik zal je een 'maak vriend' uitnodiging sturen. Als je dan accepteert kunnen we gewoon mailen.

Van Delphicat, MissJade,Peetje7 en Sis heb ik al het mailadres.

Mariposa heb ik zojuist via de Viva-site een mail gestuurd.

A.s. donderdag gaan we in elk geval naar Shakespeare in het Amsterdamse Bos dus zou leuk zijn als je meegaat.

Op 11 en of 12 juli heb ik inderdaad ook een bijeenkomst gepland op http://www.doodle.com/c4vsmh3qtm5u6d7t.

Daar hebben zich inmiddels 6 mensen aangemeld, dus als er hier nog mensen zijn die willen aansluiten, ga dan naar die link en geef aan of je wel of niet kan en welke dag.

Groetjes,

Vircy
...
Hoi!

Ik wil me ook graag 'aanmelden'! Ben net in adam komen wonen en lijkt me erg gezellig!! Singlemama van een zoontje van drie!

Groetjes
Oh ja... email is: sanne555@live.nl
Jammer Vircy, donderdag gaat van mij kant echt niet lukken! Helaas... Had anders graag mee gegaan!

Hoop dus maar op de volgende bijeenkomst (11 of 12 juli).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven