Gezellige single meiden gezocht (Westland/Delft/Den Haag)

03-12-2008 14:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar gezellige meiden (25-34 jr), die net als ik (sindskort weer) single zijn. Ik (30 jaar) vind het leuk om samen te stappen/dansen, uit eten te gaan, shoppen, bioscoopje te pakken, in de zomer naar het strand enz. Een avondje kletsen op de bank vindt ik ook gezellig! Doordeweeks heb ik een drukke baan maar in de weekenden meestal tijd over, dus als jij ook geen zin hebt om op zaterdagavond op de bank te zitten stuur dan ff een berichtje!
Hai,

Ik ben 30 en sinds een paar weken ook weer single.

En ook ik heb absoluut geen zin om zaterdagavond op de bank te gaan zitten. Het lijkt me erg gezellig om een keer af te spreken.

Groetjes,

Jolanda
hoi

ik ben een single mom van 29 en om eerlijk te zjn heb ik de bank nu ook wel weer gezien.

lijkt mij ook leuk om een keer af te spreken.

groetjes helma
Hai allemaal!!!

Ik woon ook in Den Haag.. Mariahoeve!

en ben ook sinds korte tijd single en heb weer helemaal zin om te stappen of iets anders gezellig te doen, maar mijn vriendinnen zitten elk weekend bij hun vriendje..

Lijkt me super om eens af te spreken!

Groetjes

Roos
Hoi meiden.

Wat leuk dat jullie reageren! Mijn e-mail adres is williams1@live.nl kunnen we even verder kletsen en eventueel al wat afspreken!

Tot mails!
Hi meiden,

Ik sluit me graag aan, single meiden op avontuur in Den Haag!

Williams, een goed plan om een keer af te spreken. Ik stuur je een prive-berichtje met wat details over mezelf.

Groetjes,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven