Gezellige (stap)vriendinnen gezocht in Den Haag!
maandag 2 februari 2009 om 17:43
Ik zou me eerst eventjes voorstellen:
Ik ben een zeeuws meisje wat in die oh zo mooie stad Den Haag is komen wonen. Mijn vriendinnetjes achter heb gelaten in zeeland en een nieuwe start in Den Haag wil gaan maken.
Ik ben iemand die heel graag nieuwe mensen ontmoet, en graag uitdagingen aangaat.
Serieus,gek,grappig,stoer maakt allemaal niet uit.
Ik ben zelf iemand die graag van een feestje-stapavondje-borrelen in de stad houdt maar ook van een serieus gesprek op zijn tijd. Voor de rest ben ik gek op dansen,tennis,lezen,uiteten,reizen,skieen,zon,zee,strand,shoppen
Mocht je zin hebben om mee te bouwen aan een leuke, gezellige meidenclub laat dan een berichtje achter!
groetjes Antoinette
Ik ben een zeeuws meisje wat in die oh zo mooie stad Den Haag is komen wonen. Mijn vriendinnetjes achter heb gelaten in zeeland en een nieuwe start in Den Haag wil gaan maken.
Ik ben iemand die heel graag nieuwe mensen ontmoet, en graag uitdagingen aangaat.
Serieus,gek,grappig,stoer maakt allemaal niet uit.
Ik ben zelf iemand die graag van een feestje-stapavondje-borrelen in de stad houdt maar ook van een serieus gesprek op zijn tijd. Voor de rest ben ik gek op dansen,tennis,lezen,uiteten,reizen,skieen,zon,zee,strand,shoppen
Mocht je zin hebben om mee te bouwen aan een leuke, gezellige meidenclub laat dan een berichtje achter!
groetjes Antoinette
maandag 2 februari 2009 om 20:15
Ha Antoinette,
Leuk dat je meiden zoekt in Den Haag. Misschien wil je aansluiten bij een ander forum van meiden die in Den Haag wonen. Check de topic: vriendinnen gezocht in Den Haag. We hebben afgelopen zaterdag voor het eerst afgesproken. Maar niet iedereen was erbij. Dus wie weet heb je zin om de volgende keer ook mee te gaan.
Groetjes Suzanne
Leuk dat je meiden zoekt in Den Haag. Misschien wil je aansluiten bij een ander forum van meiden die in Den Haag wonen. Check de topic: vriendinnen gezocht in Den Haag. We hebben afgelopen zaterdag voor het eerst afgesproken. Maar niet iedereen was erbij. Dus wie weet heb je zin om de volgende keer ook mee te gaan.
Groetjes Suzanne
dinsdag 3 februari 2009 om 10:21
Hoi Antoinette!
Leuk, jij ook in Den Haag! Ondanks het berichtje van Suus82, reageer ik toch even op jouw berichtje. Wellicht lees je het nog
Ik ben 24, woon sinds kort samen met mijn vriend, en woon inmiddels zo'n anderhalf jaar in Den Haag. Ondanks dat ik hier al enige tijd woon, ben ik nog wel op zoek naar nieuwe mensen! Stappen ben ik niet (meer) zo van, maar lekker bij iemand thuis een wijntje drinken en gezellig kletsen ben ik altijd voor in!
Mocht je het leuk vinden om eens verder te kletsen, hoor ik dat graag van je
Groetjes,
panienka!
Leuk, jij ook in Den Haag! Ondanks het berichtje van Suus82, reageer ik toch even op jouw berichtje. Wellicht lees je het nog
Ik ben 24, woon sinds kort samen met mijn vriend, en woon inmiddels zo'n anderhalf jaar in Den Haag. Ondanks dat ik hier al enige tijd woon, ben ik nog wel op zoek naar nieuwe mensen! Stappen ben ik niet (meer) zo van, maar lekker bij iemand thuis een wijntje drinken en gezellig kletsen ben ik altijd voor in!
Mocht je het leuk vinden om eens verder te kletsen, hoor ik dat graag van je
Groetjes,
panienka!
donderdag 12 februari 2009 om 20:07
Hee Roos,
Tnx voor je reactie!
Ik las bij je vorige berichtje dat je in Mariahoeve woont.
Ik woon in Bezuidenhout!Erg dichtbij hahahaha!!
Lijkt me leuk om een keer af te spreken.
Ook ik heb me aangemeld bij de andere viva topic.
Er is ook een hyvessite.
Heb je ook hyves?
Mijn mailadres is antoinette_van_wijck@hotmail.com
Groetjes!!
Tnx voor je reactie!
Ik las bij je vorige berichtje dat je in Mariahoeve woont.
Ik woon in Bezuidenhout!Erg dichtbij hahahaha!!
Lijkt me leuk om een keer af te spreken.
Ook ik heb me aangemeld bij de andere viva topic.
Er is ook een hyvessite.
Heb je ook hyves?
Mijn mailadres is antoinette_van_wijck@hotmail.com
Groetjes!!
maandag 2 maart 2009 om 15:41
Hallo allemaal!!
Wat leuk dat er meer meiden zijn met dit 'probleem'.
Ik woon zelf sinds kort in Voorburg, eigenlijk ongeveer ook Den Haag
Ik woon daar samen met mijn vriend omdat ik in september begonnen met een opleiding hier in Den Haag.
Toch mis ik de sociale, gezellige contacten, vandaar dat ik reageer!
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben 20 jaar en studeer dus nog, ik doe de Pabo bij INHolland aan de theresiastraat. Ik woon samen met mijn vriend en houd van leuke dingen doen, gezellig wat drinken, stappen of gewoon shoppen!
Het lijkt me erg leuk om in contact met jullie te komen!
Liefs
Wat leuk dat er meer meiden zijn met dit 'probleem'.
Ik woon zelf sinds kort in Voorburg, eigenlijk ongeveer ook Den Haag

Toch mis ik de sociale, gezellige contacten, vandaar dat ik reageer!
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben 20 jaar en studeer dus nog, ik doe de Pabo bij INHolland aan de theresiastraat. Ik woon samen met mijn vriend en houd van leuke dingen doen, gezellig wat drinken, stappen of gewoon shoppen!
Het lijkt me erg leuk om in contact met jullie te komen!
Liefs