Gezelligheid gezocht (provincie Groningen)

08-05-2018 07:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Deze 35-jarige moeder zoekt een gezellige vriendschap, een vriendin waar ik heerlijk een hapje mee kan eten,naar de bios,theather,weekendje weg,thuis op de bank uren kletsen over van alles en nog wat. Of gewoon een rondje hardlopen :) gewoon een maatje om gezelligheid mee te delen. Ik merk dat veel vriendinnen om me heen niet weg kunnen/willen ivm de kids. Nu heb ik natuurlijk de luxe een man te hebben die elke avond thuis is 😊 maar het is zo heerlijk om er gewoon eens heerlijk even tussen uit te zijn. Ben jij dit helemaal met me eens? Mail me dan :) en wie weet bouwen we een leuke vriendschap op. Afstand is niet heel belangrijk,maar als je in de provincie Groningen woont maakt dat afspreken iets gemakkelijker. Liefs Lissa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lissa, zie dat je berichtje al iets ouder is maar lijkt mij wel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk rebel84, vind je het leuk om via email te contacten? Ik stuur je pb met mijn email. Ben hier niet zo heel vaak aktief.
Alle reacties Link kopieren
Hi Lissa,

Ik lees je bericht nu pas (heb sinds een paar dagen een account), maar zou het ook leuk vinden om nieuwe contacten te leggen met mensen die het gezellig vinden om af en toe samen een hapje of drankje te doen en lekker te kletsen. Ik ben 31 jaar, net verhuisd naar Assen en benieuwd of de inhoud van je bericht nog actueel is / of je nog op zoek bent naar nieuwe, gezellige maatjes.

Ik hoor het graag van je als dat nog zo is!

Groet, Francine
Alle reacties Link kopieren
Hey Lissa.. zie dat je berichtje al wat ouder is, maar hier nog een moeder die gezellig van kletsen houdt! Hopelijk tot snel :)
I,m gonna keep on running.. cause winners never quit.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk om in contact te komen! Hebben jullie inmiddels al contact gemaakt met elkaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven