Gezocht: gezellige meiden in Zwolle

24-05-2009 15:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Sinds vorig jaar november ben ik gaan samenwonen met mijn vriend, Chiel, in Zwolle. Een erg leuk stadje maar het zou nog gezelliger zijn als ik wat meer mensen hier leer kennen!

Ik heb SPH gestudeerd en werk momenteel als groepsleider op een behandelgroep voor jongeren met een licht verstandelijke beperking en daarnaast complexe problematiek. Dit werk doe ik in Deventer. Het werk bevalt me prima, het is uitdagend en iedere dag is anders!

Mijn hobby's lopen uiteen van winkelen, terrasje of filmpje pakken, wandelen, koken of uit eten gaan, muziek luisteren, concerten en musea bezoeken, fotografie, noem maar op!

Dus lijkt het jou gezellig om met mij aan de praat te raken en dingen te ondernemen. Reageer!

Geniet van het zonnige weer & groetjes, Dorien
Hoi Dorien!

Woon niet in Zwolle, maar wel aardig in de buurt!

Ben een ruime maand geleden verhuisd naar Meppel !

Jouw hobby's komen behoorlijk overeen met dingen waar ik van houd, en leuke dingen en nieuwe mensen leren kennen vind ik altijd leuk!

Misschien leuk om op MSN te kletsen?

(zomermeisje@live.nl)

Fijne avond nog !
Hallo Dorien en Bodeas,

Ook ik woon in Zwolle en hoop snel wat meer vriendinnen te leren kennen hier in de omgeving. Ik kom uit Limburg en werk sinds 2002 hier in de omgeving. In 2005 ben ik met mijn vriend in een appartementje in zwolle-centrum geland en woon nu een half jaartje in Stadshagen. Hoewel ik links en rechts wel wat mensen heb leren kennen, heeft het mij nog geen echte vriendinnen gebracht.

Ik werk fulltime bij defensie maar studeer daarnaast ook personeelsmanagement. Hier heb ik het zo nu en dan erg druk mee, maar het zijn juist de 'ontspanningsmomenten' dat ik vriendinnen mis om eens lekker een terrasje op te zoeken, filmpje te pakken of ergens lekker te gaan eten. Stappen tot falen doe ik niet meer zoveel, maar af en toe de dansvloer op kan natuurlijk geen kwaad, hahaha!

Ik bezoek graag musicals, maar ben nog nooit in theater 'De Spiegel' geweest.

Verder hou ik erg van 'freubelen', een scrapbook, sieraden maken of het huis weer eens anders inrichten: ik hou er allemaal van... maar ik heb maar 1 echte hobby: shoppen! Ik hoef niet altijd wat te kopen, maar kan er van genieten om lekker door de stad te struinen, kijken wat er allemaal te koop is, ideeen opdoen!

Je bericht is pas geplaatst, wie weet zijn er binnenkort nog meer reacties en kunnen we inderdaad eens gaan genieten van een een goed glas rose (of iets anders uiteraard) op een terrasje in de binnenstad!

Heel veel groetjes,

ik hou de site in de gaten,

Moniek
Hoi Moniek en Bondeas,

Leuke reacties! Zullen we niet anders gewoon heel spontaan een middagje plannen om een terrasje te pakken in Zwolle?! Gezellig kletsen en hopelijk genieten van mooi weer!

Groetjes, Dorien
Tof idee... dat lijkt mij eerlijk gezegd ook wel gezellig!

Dussss, count me in! Er zijn vast wel meer meiden die mee willen.
Hey meiden!

Hebben jullie al een datum afgesproken om een terrasje te pakken? Lijkt me gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven