Pijnacker / Berkel

13-09-2025 20:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De komende maanden zal ik 2x 3 uurtjes per week 'remote' (Lees: met laptop ergens in cafeetje / bieb) in Pijnacker / Berkel en Rodenrijs werken. Wie weet er in deze omgeving een fijne plek? Wat is echt een aanrader en hoe prettig werkt het in de bieb?
Hoe prettig het werkt in een bieb hangt nogal van je eigen concentratie af. Als ik afga op onze bieb (ook een kleine vestiging, niet vergelijkbaar met Utrecht/amsterdam of zo), dan is er vrij veel herrie. Afhankelijk van het tijdstip een horde (school)kinderen, een koffietafel met bejaarden etc. Maar lekker rustig zou ik het niet willen noemen.
Tenzij ze in de door jou genoemde varianten echt afgescheiden ruimtes hebben (dus niet losse tafels, maar echt kamertjes), moet je daar wel tegen kunnen.
In Pijnacker zit een grote intratuin met heerlijk restaurant/terras
Ik denk dat ik in Elly's grand café zou gaan zitten. Of anders (als deze er nog is) in de sportkantine van sporthal het Baken.

Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat mijn info wel een paar jaar oud is... :)
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
In de bibliotheek in Berkel kun je niet echt relaxed zitten denk ik. Er staat voor zover ik weet alleen een lange tafel.
Waar wel weet ik eigenlijk niet zo goed er zijn best veel restaurantjes/cafés.
De bibliotheek in Bergschenhoek heeft wel meer ruimte om te zitten.
Terug van weggeweest

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven