Hardloopmaatje Haarlem

04-05-2009 22:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Sinds niet zo heel lang woon ik in Haarlem.

Aangezien ik mijn conditie wat wil opbouwen (t is nu best een drama), zoek ik iemand die het leuk vind om te gaan hardlopen.

Ik merk dat ik alleen niet zo snel ga, maar met ze 2e is het gezelliger

Ben echt nog een beginner, dus ervaren 10km lopers hou ik niet bij!

Als je het leuk lijkt, kan je mailen op, maarit@live.nl

Groetjes!
Hai Maarit,

Ik woon ook in Haarlem en ik ben net met hardlopen begonnen. Ik ren volgens het start to run schema en ik ben nu bij les 11. Ik ben wel al 35 dus ik weet niet of jij mij er zo uit rent? Waar woon je ongeveer in Haarlem?
Hey!

Nou mijn conditie is best slecht, rook ook nog...

Heb wel de politie FVT gehaald dat dan weer wel, maar dat maar 4 minuten hahaha

Ik woon in Haarlem vlakbij het centrum..jij?
Oeh zit je bij de pliesie? Ik woon ook vlakbij het centrum. Bij de verfrollerbrug zeg maar. En hoe oud ben je dan? Ben je niet bij bevrijdingspop trouwens? Ik kan het hier horen :D Ik ben net terug.
Nou zit nogn iet bij de pliese ;) duurt allemaal erg lang...

Ik ben 21...

Bevrijdingspop leek me geen goed idee, regen, modder, kou en moet morgen 9 uur op werk zijn, ken mezelf nog eentje dan...nou nog eeeeentje dan...nou jongens dit is de aller laatste hoor! hahaha en dan lig ik nog pas laat in bed en sta ik morgen met een kater in de winkel
Hoi meiden,

ik ben ook aan het hardlopen. Eeka, volgens mij hebben wij hetzelfde programma. Ik ben morgen toe aan les 11. Waar loop jij hard dan? En Maarit, waar wil jij gaan lopen? Als dat een beetje in de buurt is allemaal is het wel leuk om eens een loopdate te plannen in Haarlem?

Groetjes, ellablue
Hoi Ellablue,

Ik wil gaan lopen in de buurt van kraantje lek...

en jij?
Leuk Elleblue! Ik vind Kraantje Lek te ver. Ik ren nu gewoon mijn deur uit en daar begin ik. Ga jij dan eerst met de fiets/auto naar Kraantje Lek Maarit? Ik ren langs het Spaarne tot een bepaald punt en dan weer terug, heel handig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven