Hardlopen Wageningen / Ede
dinsdag 1 december 2009 om 20:25
Hoi hoi,
Ik (30 jr) wilde toch eens wat meer aan sport doen, maar bij mij werkt het niet om alleen hard te gaan lopen, dan is mijn motivatie 0,0.
Vast wel herkenbaar?
Wie heeft er zin om mee te gaan lopen?
Verder lijkt het me leuk om sowieso weer nieuwe mensen uit de omgeving te leren kennen. Gezellig samen een bakkie doen, filmpje pakken, met de hond wandelen, beetje ouwehoeren, beetje serieus ouwehoeren.....etc etc...
Groetjes,
Druifje
Ik (30 jr) wilde toch eens wat meer aan sport doen, maar bij mij werkt het niet om alleen hard te gaan lopen, dan is mijn motivatie 0,0.
Vast wel herkenbaar?
Wie heeft er zin om mee te gaan lopen?
Verder lijkt het me leuk om sowieso weer nieuwe mensen uit de omgeving te leren kennen. Gezellig samen een bakkie doen, filmpje pakken, met de hond wandelen, beetje ouwehoeren, beetje serieus ouwehoeren.....etc etc...
Groetjes,
Druifje
donderdag 10 december 2009 om 14:58
hallo!
Las toevallig dit bericht...
ben toevallig sinds 2 maanden in Wageningen komen wonen..
Ik mis het ook om te sporten, maar houdt er wel van....
Hardlopen nog niet veel gedaan, wil wel proberen... ook skeeleren, schaatsen en roeien ...
Ik ben 27 jaar!!
Kan je wat meer over jezelf vertellen?
groetjes
Las toevallig dit bericht...
ben toevallig sinds 2 maanden in Wageningen komen wonen..
Ik mis het ook om te sporten, maar houdt er wel van....
Hardlopen nog niet veel gedaan, wil wel proberen... ook skeeleren, schaatsen en roeien ...
Ik ben 27 jaar!!
Kan je wat meer over jezelf vertellen?
groetjes
donderdag 10 december 2009 om 21:38
He Babbelbet,
Skeeleren, heb ik ook veel gedaan in de zomer. kWoon in Noordwest, dus lekker langs de weilanden geskate, was heerlijk.
Ik heb oook nog niet veel hardgelopen hoor, ben echt een beginner. Maar met zn 2-en is sowieso gezelliger.
Ik woon samen sinds 1 jaar in Wageningen. Uhm, ik doe nog niet veel aan sport, maar hou van snowboarden, doe sinds kort mee met trainen softbal en fiets toch 3 keer in de week netjes naar mn werk! En heel soms dus hardlopen, wat me achteraf een heerlijk gevoel geeft...
Werk trouwens in Ede en heb dus een hond.
Jij?
Ben benieuwd!
Groetjes,
Skeeleren, heb ik ook veel gedaan in de zomer. kWoon in Noordwest, dus lekker langs de weilanden geskate, was heerlijk.
Ik heb oook nog niet veel hardgelopen hoor, ben echt een beginner. Maar met zn 2-en is sowieso gezelliger.
Ik woon samen sinds 1 jaar in Wageningen. Uhm, ik doe nog niet veel aan sport, maar hou van snowboarden, doe sinds kort mee met trainen softbal en fiets toch 3 keer in de week netjes naar mn werk! En heel soms dus hardlopen, wat me achteraf een heerlijk gevoel geeft...
Werk trouwens in Ede en heb dus een hond.
Jij?
Ben benieuwd!
Groetjes,
maandag 14 december 2009 om 05:02
Wat voor werk doe je?
Ik werk momenteel niet,
maar dat is dan tijdelijk..
Skeeleren lijkt me eigenlijk ook wat meer voor in de lente/ zomer... lekker warm, ha.
Daar zie ik dan nu al naar uit...
helemaal langs de weilanden, dat lijkt me erg mooi.
Ze liggen al een aantal jaren ongebruikt ......
Heb je ook een berichtje gestuurd.
Ik werk momenteel niet,
maar dat is dan tijdelijk..
Skeeleren lijkt me eigenlijk ook wat meer voor in de lente/ zomer... lekker warm, ha.
Daar zie ik dan nu al naar uit...
helemaal langs de weilanden, dat lijkt me erg mooi.
Ze liggen al een aantal jaren ongebruikt ......
Heb je ook een berichtje gestuurd.
zondag 10 januari 2010 om 10:14
zondag 31 januari 2010 om 18:02
Hoi Winnendlot, wat een naam hahahaha.
Geen prijs met de ouderjaarsloterij?
Waar sport je in Ede? Ik heb een tijdje op een sportschool gezeten, maar vond dat zo saai. Bodypump etc....is niet aan mij besteed in ieder geval.
Ik wil sporten puur omdat het me een goed gevoel geeft (nergens aan denken) en dat het natuurlijk goed voor je is.
Ik moet zeker niet afvallen, ben net juist met moeite 5 kilo aangekomen en nu ben ik tevreden. Maar hoeveel wil jij eraf sporten? Wat doe je verder in je dagelijks leven? Vertel vertel!
Groetjes
Geen prijs met de ouderjaarsloterij?
Waar sport je in Ede? Ik heb een tijdje op een sportschool gezeten, maar vond dat zo saai. Bodypump etc....is niet aan mij besteed in ieder geval.
Ik wil sporten puur omdat het me een goed gevoel geeft (nergens aan denken) en dat het natuurlijk goed voor je is.
Ik moet zeker niet afvallen, ben net juist met moeite 5 kilo aangekomen en nu ben ik tevreden. Maar hoeveel wil jij eraf sporten? Wat doe je verder in je dagelijks leven? Vertel vertel!
Groetjes
dinsdag 2 februari 2010 om 16:08
Hoi...ik sport bij Physical. Ik wil er zeker 20 kg vanaf hebben dus wat dat betreft hebben we een ander doel
maar goed, sporten is voor iedereen goed!
Gewoon cardio fitness, zou je dat ook niks vinden? Misschien kan je een keer een proefles aanvragen daar, dan krijg je een rondleiding.
Verder ben ik mama van een zoontje en werk ik 3 dagen. Ik woon aan de kant van de Cinemec. En jij, in Wageningen?
Gewoon cardio fitness, zou je dat ook niks vinden? Misschien kan je een keer een proefles aanvragen daar, dan krijg je een rondleiding.
Verder ben ik mama van een zoontje en werk ik 3 dagen. Ik woon aan de kant van de Cinemec. En jij, in Wageningen?