harts vriendin

26-10-2008 09:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

ik heb een aantal hele leuke meiden via oproepjes leren kennen, maar zoek nog een echte hars vriendin, waarmee je lief en leed deelt.als je bv wat leuks mee hebt gemaakt even belt, maar ook als je iets minder leuks meemaakt voor je klaar staat. en andersom.

wat overmezelf: 33 jr getrouwd woon in utrecht (zoek dus liefst iemand uit utrecht /omg) werk als administratief medewerkster

Ik ben iemand die spontaan is, soms beetje TE enthousiast over dingen kan zijn , kan onzeker over bepaalde dingen zijn, vrolijk, alle uitjes leuk, om in elk geval te hebben uitgeprobeerd, ben ook emotioneel als ik iets zieligs zie dan staan de tranen in mijn ogen snik snik. vind eerlijk zijn erg belangrijk, bv als je ergens geen zin in hebt of niet leuk vind moet je dan kunnen zeggen.

wat ik vind leuk, shoppen, terrasje, sauna, bios, workhops, kokkerellen, kletsen, bakkie leut, high tea, uit eten, wandelen, msn, hyves, tijd schriften lezen, dagjes weg, musical, noem maar op.

spreek het je aan en ben je ook op zoek naar een harts vriendin woon je in de buurt en ben je ongeveer de zelfde leeftijd hoor ik heel graag van je
ik ben carlijn 33 jaar uit regio den bosch wil net als jou vriendenkring uitbreiden.

carlijn_75@hotmail.com
hoi mijn naam is iris ik ben net als jij 33 jaar en ik woon in amsterdam, lijkt me leuk om met je in contact te komen,

mijn mail is iris3009@hotmail.com

hoop wat van je te horen!!!
hoi je oproepje sprak me aan ben een meid van 29 jaar en kom uit amersfoort het lijk me leuk je beter te leren kennen rainbowflower@live.nl hoop wat van je te horen groetjes
Hoi,

Ik ben Sonja en ben ook op zoek naar een hartsvriendin, ik heb wel een aantal goede vriendinnen, maar niet iemand waar ik mijn hart kan uit storten.

Ik kom uit Utrecht, ben 42 jaar, al voel ik me eigen veel jonger.

Wordt gelukkig ook altijd jonger geschat. haha.

Ik werk als administratief medewerkster op een verkoopbinnendienst in Amsterdam.

Het lijkt me erg leuk om wat van je te horen.

sonjacitteur@hotmail.com

Groetjes
Hoi,

Ik ben Cherry33, ben 33jr, single en ik kom uit Amsterdam.

Jou oproepje sprak mij aan dus ik dacht ik reageer meteen.

Lijkt mij leuk om wat van je te horen.

woman2408@hotmail.com

Greetz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven