Kookclub Rotterdam
maandag 11 oktober 2010 om 18:47
Ha meiden!
Lijkt me een goed idee Ilona! Eerst eens gezellig iets drinken en kennis maken en dan kunnen we dan wel afspreken hoe en wat toch?
Zal ik maar een voorstel doen voor wanneer? Mag iemand anders zeggen waar
Misschien is het te kort dag hoor, maar wat zeggen jullie van komende vrijdag?
Groetjes!
Lijkt me een goed idee Ilona! Eerst eens gezellig iets drinken en kennis maken en dan kunnen we dan wel afspreken hoe en wat toch?
Zal ik maar een voorstel doen voor wanneer? Mag iemand anders zeggen waar
Misschien is het te kort dag hoor, maar wat zeggen jullie van komende vrijdag?
Groetjes!
dinsdag 12 oktober 2010 om 11:32
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:52
Girlzzzzz,
Kan ik nog aansluiten?? Ben pas verhuisd naar Rotterdam en heb wel vrienden hier maar geen vriendinnen
....dus leuke dames leren is altijd leuk!! Ben 34, hartstikke sinlge
...en dus op zoek naar leuke dames om mee te koken of lekker drankje te gaan doen etc etc....graag mailen op EvyChicky@is lief.nl
Thanxs.. XX
Kan ik nog aansluiten?? Ben pas verhuisd naar Rotterdam en heb wel vrienden hier maar geen vriendinnen
Thanxs.. XX
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:00
Klinkt als een leuk idee en ik doe graag mee. Ik ben 31 woon in Rotterdam. Er is 1 probleempje, nu ja voor zover je het een probleem kunt noemen ik ga komend weekend voor twee weken op vakantie.
Je kunt mij bereiken op emgeenl@yahoo.com
Je kunt mij bereiken op emgeenl@yahoo.com
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:43
Hi!!
Mag ik ook nog meedoen??? Ben dol op lekker eten...
Ik ben 30 en woon al een tijdje in Rotterdam en zoek nog wat gezellige meiden om mee te koken en eten... en drankjes....hihi
Helaas kan ik deze vrijdag niet maar ik hoop dat ik nog een andere keer kan aansluiten!!!!!
gr mirjam
mirjam_123@hotmail.com
Mag ik ook nog meedoen??? Ben dol op lekker eten...
Ik ben 30 en woon al een tijdje in Rotterdam en zoek nog wat gezellige meiden om mee te koken en eten... en drankjes....hihi
Helaas kan ik deze vrijdag niet maar ik hoop dat ik nog een andere keer kan aansluiten!!!!!
gr mirjam
mirjam_123@hotmail.com
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:53
dinsdag 12 oktober 2010 om 21:06
Hey!
Zeker een mooi aantal en een goed idee. Ik moet even wat schuiven voor de 29e want het moet er wel binnenkort van komen!
Jullie kunnen mij mailen op lonspostbus@hotmail.com
Gezellig!
Zeker een mooi aantal en een goed idee. Ik moet even wat schuiven voor de 29e want het moet er wel binnenkort van komen!
Jullie kunnen mij mailen op lonspostbus@hotmail.com
Gezellig!
dinsdag 12 oktober 2010 om 21:49
Super leuk! Ben heel benieuwd... Ik ben die week lekker op wijnreis dus dat gaat m niet worden...
Wat vriendinnetjes van mij hebben trouwens ook een kookclubje en die hebben een eigen hyvessite aangemaakt... vlam in de pan. Beetje ala roda...
Misschien is zo iets ook handig voor ons zodat we makkelijk kunnen communiceren???? En niet iedereen alles leest;)
grzz
Wat vriendinnetjes van mij hebben trouwens ook een kookclubje en die hebben een eigen hyvessite aangemaakt... vlam in de pan. Beetje ala roda...
Misschien is zo iets ook handig voor ons zodat we makkelijk kunnen communiceren???? En niet iedereen alles leest;)
grzz
dinsdag 12 oktober 2010 om 21:55
Die hyves is wel een goed idee ja!
Dacht om eventueel een datumprikker aan te maken als het moeilijk zou zijn om hier een datum te prikken..Vandaar dat ik jullie al als vriendjes had uitgenodigd zodat jullie mij een persoonlijk bericht kunnen sturen met daarin je mailadres, zodat dat niet perse op hier op het forum hoeft..
missmalibu, wil jij anders een hyves aanmaken?
Dacht om eventueel een datumprikker aan te maken als het moeilijk zou zijn om hier een datum te prikken..Vandaar dat ik jullie al als vriendjes had uitgenodigd zodat jullie mij een persoonlijk bericht kunnen sturen met daarin je mailadres, zodat dat niet perse op hier op het forum hoeft..
missmalibu, wil jij anders een hyves aanmaken?
woensdag 13 oktober 2010 om 09:55
zondag 17 oktober 2010 om 17:50
ik ben Carlijn, 35 jaar uit Tilburg werk ook in R dam en wil graag meedoen aan de kookclub
carlijn_75@hotmail.com
carlijn_75@hotmail.com