Kookclub Rotterdam

09-10-2010 21:58 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar gezellig meiden die van koken en lekker eten houden en een kookclubje willen beginnen.

groetjes ilona
Hoi Ilona!

Wat een leuk idee om een kook/eetclubje te starten!

Ik ben 24 jaar en woon net in Rotterdam en het lijkt me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen en lekker samen te koken en natuurlijk te eten!

Groetjes Elise
Hoi,

Lijkt me heel gezellig! Ik woon nog niet zo lang in Rotterdam en zou graag nieuwe mensen leren kennen.

Groetjes Mir
Leuk ik ben 27 en Rotterdamse. Hoe zien jullie die kookclub voor jullie? (hoeveel mensen, hoe vaak bij elkaar komen? Enz enz)

ben wel een lastige eter hoor maar ach das misschien een leuke uitdaging juist!
Hoi!

Ik vind het ook een leuk idee! Ik werk in Rotterdam maar woon in Tilburg. Maar dat hoeft geen probleem te zijn!

Groetjes!
Hoi allemaal

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties. Wat dachten jullie ervan om binnenkort in de stad af te spreken om ons kookclubje vorm te geven.

groetjes ilona
Ha meiden!

Lijkt me een goed idee Ilona! Eerst eens gezellig iets drinken en kennis maken en dan kunnen we dan wel afspreken hoe en wat toch?

Zal ik maar een voorstel doen voor wanneer? Mag iemand anders zeggen waar

Misschien is het te kort dag hoor, maar wat zeggen jullie van komende vrijdag?

Groetjes!
Hallo dames,

Is er nog ruimte voor een extra kookclublid?

Ik ben 27 en heb gelukkig veel vriendinnen, maar helaas geen in Rotterdam.

Ik hou veel van koken dus dit lijkt me een win-win situatie!

Groetjes:)
Hoi iedereen,

Gezellig om snel af te spreken! alleen aankomende vrijdag kan ik niet. Nieuwe dag kiezen?

Groetjes Mir
Hoi allemaal,

Is er nog ruimte voor één extra? Ik woon in Rotterdam, ben 30 jaar en ga in januari een kookcursus doen...oefening baart kunst, dus ik vind het een erg leuk idee.

A.s. vrijdag zou ik eventueel kunnen, maar ben zeer flexibel ;)

Groetjes
Girlzzzzz,

Kan ik nog aansluiten?? Ben pas verhuisd naar Rotterdam en heb wel vrienden hier maar geen vriendinnen :(....dus leuke dames leren is altijd leuk!! Ben 34, hartstikke sinlge ;)...en dus op zoek naar leuke dames om mee te koken of lekker drankje te gaan doen etc etc....graag mailen op EvyChicky@is lief.nl

Thanxs.. XX
Klinkt als een leuk idee en ik doe graag mee. Ik ben 31 woon in Rotterdam. Er is 1 probleempje, nu ja voor zover je het een probleem kunt noemen ik ga komend weekend voor twee weken op vakantie.

Je kunt mij bereiken op emgeenl@yahoo.com
Hi!!

Mag ik ook nog meedoen??? Ben dol op lekker eten...

Ik ben 30 en woon al een tijdje in Rotterdam en zoek nog wat gezellige meiden om mee te koken en eten... en drankjes....hihi

Helaas kan ik deze vrijdag niet maar ik hoop dat ik nog een andere keer kan aansluiten!!!!!

gr mirjam

mirjam_123@hotmail.com
Ha meiden!

Wat een reacties zeg! Als ik goed heb geteld zijn we al met zn 10en! Een mooi aantal lijkt me toch?

Misschien is het toch verstandig om een datum over iets langere tijd te prikken? Wat zeggen jullie van vrijdag 29 oktober?

Groetjes!
Hey!

Zeker een mooi aantal en een goed idee. Ik moet even wat schuiven voor de 29e want het moet er wel binnenkort van komen!

Jullie kunnen mij mailen op lonspostbus@hotmail.com

Gezellig!
Hoi dames!

Wat leuk! Helaas heb ik de 29e al iets, is do de 28e ook een optie? Anders schuif ik gewoon een andere keer aan!

Groetjes!
Super leuk! Ben heel benieuwd... Ik ben die week lekker op wijnreis dus dat gaat m niet worden...

Wat vriendinnetjes van mij hebben trouwens ook een kookclubje en die hebben een eigen hyvessite aangemaakt... vlam in de pan. Beetje ala roda...

Misschien is zo iets ook handig voor ons zodat we makkelijk kunnen communiceren???? En niet iedereen alles leest;)

grzz
Die hyves is wel een goed idee ja!

Dacht om eventueel een datumprikker aan te maken als het moeilijk zou zijn om hier een datum te prikken..Vandaar dat ik jullie al als vriendjes had uitgenodigd zodat jullie mij een persoonlijk bericht kunnen sturen met daarin je mailadres, zodat dat niet perse op hier op het forum hoeft..

missmalibu, wil jij anders een hyves aanmaken?
Doe ik! Iemand een idee voor de clubnaam?? Gezellig;)))
http://bourgondischemokkels.hyves.nl

is het geworden dus meldt je snel aan......
heb me aangemeld bij de hyves supergezellig...enne 29 oktober kan voor mij!!
Heb me ook aangemeld 29 oktober zou voor mij ook kunnen.
ik heb mij aangemeld, de 29ste kan ik niet, de donderdag 28ste zou beter uitkomen als dat kan.
ik ben Carlijn, 35 jaar uit Tilburg werk ook in R dam en wil graag meedoen aan de kookclub

carlijn_75@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven