Kookclub Utrecht

30-11-2014 20:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon alweer ruim 4 jaar in Utrecht. Ik hou erg van koken en zou daarom graag een kookclubje willen starten. Wie heeft er zin om een kookclub te starten in of dichtbij Utrecht? Ik dacht zelf aan 4-6 personen waarbij we een keer per maand afspreken. Ik hoor het graag!

Groeten,

Sanne
He Sanne!

Dit lijkt me erg leuk! Ik ben alleen niet echt goed in koken maar het smaakt meestal wel hoor ;)

Wie doen er nog meer mee?

Groetjes Suzanne
Hoi Sanne,

Het lijkt mij ook gezellig om lekker te gaan koken. Ben ook niet een keukenprinses maar

hou wel van een beetje experimenteren.

Groetjes
Hoi allebei!

Bedankt voor jullie leuke reacties. Zullen we in het nieuwe jaar een etentje plannen of eerst gezellig een keer in de stad borrelen?

Groeten,

Sanne
Ja lijkt me gezellig!
Lijkt mij ook een leuk idee! (Ben 28)
Hoi allemaal!

Leuk initiatief! Ik zou graag meedoen! Ik kan op recept wel koken, maar zou graag meer recepten uitproberen. Het lijkt me gezellig om dit samen met een clubje meiden te doen!

Is er al iets afgesproken?

Groetjes Ellen
Er is nog niks afgesproken. Zullen we vanaf de 2e week in januari een datum prikken?

Op een vrijdag of zaterdag?

Greetz
Goed plan! Zouden jullie 16 januari kunnen?

Anders idee om een mailgroepje te vormen?
Mailgroepje is ook een handig idee ja. En tweede week van januari kan ik ook of 16 januari. Behalve 10 januari.
Ik kan de 16e ook. Kan iedereen haar mailadres naar mij sturen? Dan zal ik een mailgroepje opzetten. Dan kunnen we eerst een datumprikker aanmaken en een dag vastleggen. Leuk!
Ik kan de 16e ook
Sanne, ik heb je een privé bericht gestuurd met mijn mail adres!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven