leeg en eenzaam

29-03-2012 23:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey

Ik lees al een tijdje mee, maar plaats eigenlijk nooit iets. Ik voel me heel erg leeg en eenzaam, wie wilt met mij msn'en/mailen?

mellowgirl-@hotmail.com
Wil je niet hier je verhaal kwijt?
Dan krijg je vast meer reacties
Wat is er aan de hand dan? Als je het hier vertelt dan kunnen met je meedenken.
Ach lieverd. Praat hier van je af. Misschien kunnen we je verder helpen.
Het lucht denk ook op als je hier je verhaal neerzet
Ik wil best met je mailen enz om je verhaal aan te horen, maar dan moet je wel een juist mailadres neerzetten...
Ik vind het sowieso TOP dat je ervoor gekozen hebt om dit oproepje te plaatsen!
Als je je echt zo leeg en eenzaam voelt, kun je dan ook aangeven waarom je dat voelt? Misschien heb je ook wel deskundige hulp nodig?

Als je alleenstaande bent, kun je ook eens denken aan activiteitenclubs. Ik noem dat vaak gezelligheidsgroepen. Ze zijn allemaal anders en er is er vast wel een die bij je past. Gewoon even vragen of je een keer gratis mee mag. Bij de commerciele clubs, zul je je echter leeg en eenzaam blijven voelen. Dat zijn vaak andere type mensen, die bijna alles hebben. Zo leert mijn ervaring. Ik ben zelf een gratis clubje begonnen in mijn eigen woonplaats, omdat ik eenzaam was. (had totaal geen sociale contacten in mijn eigen regio! Ook veel familie was weggevallen.)

Leeg voelen kan ik echter niets mee. Weet altijd wel wat te doen en te genieten van alle kleine leuke dingen om mij heen.
Sorry voor de late reactie. Ik voel me zo leeg en eenzaam vanwege verschillende redenen. Ik weet niet hoeveel ik hier kwijt kan in verband met privacy etc.

Ik heb een erg slechte band met mijn familie, ik heb wel goede vrienden, maar toch voel ik me heel erg eenzaam door alles wat ik in het verleden heb meegemaakt en nog steeds meemaak. Hiervoor zit ik al een tijdje in therapie, maar dit haalt alles wel heel erg naar boven. Ik snap natuurlijk dat dit onderdeel is van het verwerkingsproces etc. maar het blijft moeilijk.

Ik doe mijn best om positief te blijven en iets te maken van mijn leven, ik wil dan ook absoluut geen slachtoffer rol aannemen. Maar soms lukt het niet wegens verschillende redenen. Dan word ik ook overvallen door een ongelofelijk groot jankgevoel, op dit soort momenten zou ik het fijn vinden om met iemand te kunnen praten over allerlei dingen.
Bedankt voor jullie reacties en steun!:)

Bovenstaand e-mailadres klopt wel!

En hopelijk is bovenstaand verhaal niet al te warrig.
Je verhaal is niet warrig.

Je mag mij mailen op shinelikesteel@hotmail.com

Hoeft niet nu, of vandaag.

Gewoon wanneer je daar behoefte aan hebt.
Dankje!:)
Graag gedaan .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven