Leesclub Amsterdam
woensdag 21 januari 2009 om 21:16
vrijdag 23 januari 2009 om 20:34
Hoi,
Lijkt mij erg leuk. Ik ben 36 jaar woon in Amsterdam en houd van lezen. Mijn voorkeur gaat naar moderne (Nederlandse) literatuur.
Lijkt mij ook leuk om met een groepje bijvoorbeeld eens per maand naar de film te gaan. Voorkeur gaat uit naar filmhuisfilms (cinecenter, the movies, rialto, de uitkijk of kriterion)
Ben benieuwd naar verdere reacties!
Lijkt mij erg leuk. Ik ben 36 jaar woon in Amsterdam en houd van lezen. Mijn voorkeur gaat naar moderne (Nederlandse) literatuur.
Lijkt mij ook leuk om met een groepje bijvoorbeeld eens per maand naar de film te gaan. Voorkeur gaat uit naar filmhuisfilms (cinecenter, the movies, rialto, de uitkijk of kriterion)
Ben benieuwd naar verdere reacties!
maandag 2 februari 2009 om 19:37
Hee hoi! Wat n leuke reacties allemaal. Mijn e-mailadres is mfgravemaker@hotmail.com
Als iedereen me n mailtje stuurt maak ik een mail voor idereen en kunnen we een datum prikken. Ik ben ook een grote fan van filmhuisfilms. Dus dat lijkt een prima combi.
Groetjes Marieke
Als iedereen me n mailtje stuurt maak ik een mail voor idereen en kunnen we een datum prikken. Ik ben ook een grote fan van filmhuisfilms. Dus dat lijkt een prima combi.
Groetjes Marieke
donderdag 5 februari 2009 om 12:12
Hoi!!
We zijn inmiddels een stapje verder in het proces. Idee is om eerst een keer te gaan borrelen en dan een boek kiezen. Wie gaat er binnenkort mee naar cafe de Jaren??
Stuur even een mailtje naar: mfgravemaker@hotmail.com
Groetjes Marieke
We zijn inmiddels een stapje verder in het proces. Idee is om eerst een keer te gaan borrelen en dan een boek kiezen. Wie gaat er binnenkort mee naar cafe de Jaren??
Stuur even een mailtje naar: mfgravemaker@hotmail.com
Groetjes Marieke
donderdag 5 februari 2009 om 22:38
Hoi! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! T lijkt cafe de Jaren te worden aanstaande woensdag. Mail me maar even voor details
mfgravemaker@hotmail.com
mfgravemaker@hotmail.com
maandag 16 februari 2009 om 21:04
hoi meiden. ik ben carlijn bijna 34 jaar woon ongeveer uurtje van A dam maar houd ook ban lezen, romans en tijdschriften en doe graag mee met de leesclub, afstand geen bezwaar. ik heb een leidinggevende functie, eigen koophuis en leuke vriend.
carlijn_75@hotmail.com
carlijn_75@hotmail.com
vrijdag 20 februari 2009 om 12:06
vrijdag 20 februari 2009 om 22:41
Hallo!
Voor wie nog op zoek is naar een leesclub, wij (drie meiden van rond de 30) zoeken nog nieuwe mensen. Het idee is om eens in de 6 a 8 weken een boek te lezen, en dat dan te bespreken bij iemand thuis of ergens in een restaurantje.
Ons volgende boek is "Het diner" van Herman Koch.
Lijkt het je wat, stuur dan een mailtje naar XXX
Voor wie nog op zoek is naar een leesclub, wij (drie meiden van rond de 30) zoeken nog nieuwe mensen. Het idee is om eens in de 6 a 8 weken een boek te lezen, en dat dan te bespreken bij iemand thuis of ergens in een restaurantje.
Ons volgende boek is "Het diner" van Herman Koch.
Lijkt het je wat, stuur dan een mailtje naar XXX
anoniem_81588 wijzigde dit bericht op 25-05-2011 22:46
Reden: email adres verwijderd
Reden: email adres verwijderd
% gewijzigd