Leesclub Arnhem

29-09-2010 16:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dames die het leuk lijkt om een leesclub te beginnen in Arnhem?

Ik lees erg graag en het lijkt me leuk om mijn hobby te delen met anderen.

Ik weet nog niet precies hoe ik het aan zou willen pakken, maar mijn idee was om zo om de 6 weken op een doordeweekse avond af te spreken in een leuk café in Centrum Arnhem. Onder het genot van een kopje thee/koffie of een wijntje bespreken we dan het boek wat we gelezen hebben. Elke keer kiezen we een nieuw boek en een nieuwe datum voor de volgende leesclub-avond.

Het soort boeken waar ik aan dacht: (semi-)literair werk op gebied van romans/thrillers. (Bijvoorbeeld 'Mijn naam is Sarah' of De millenium-triologie. Geen chick-lit, kasteelromans of vakantie-thrillers).

Hoe we de boeken zouden bespreken weet ik nog niet, wie er goede ideeën heeft, laat het maar weten!
Ha Karin,

Succes, dat er nog veel mooie verhalen op je pad mogen komen!

Wij zijn begonnen met het boek 'De jongen in de gestreepte pyama'. Ik moet eerlijk gezegd nog beginnen met lezen, heb nu even geen tijd ivm een cursus. In de vakantie heb ik echter wel tijd om er lekker in te duiken. Kijk er nu al naar uit...

Veel leesplezier!
Hoooi!

Kan ik me vanaf het volgende boek nog aansluiten?

Lijkt me gezellig!

Groetjes Ellen
Hoooi!

Kan ik me vanaf het volgende boek nog aansluiten?

Lijkt me gezellig!

Groetjes Ellen
Beste dames die zich nu nog hadden willen aansluiten:

Helaas, we zitten momenteel vol! Natuurlijk ben je welkom om even te mailen om te kijken of er afvallers zijn, maar het kan zijn dat er geen plaats is.

Tip: Open een nieuw topic en vraag of er nog interesse is. zo heb je kans om een hele leuke nieuwe leesclub op te starten.

Veel leesplezier.
Leesclub is vol, dus bij deze gaat er een slotje op.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven