Leesclub in Haarlem
zaterdag 9 mei 2009 om 21:40
Hi Eeka,
Pas komen wonen in Haarlem en het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen met natuurlijk gedeelde interesses en nu wil het toeval dat ik ook regelmatig lees. Heb je verder al reacties gehad?
groetjes!
quote:eeka schreef op 02 mei 2009 @ 19:28:
Ik zoek een leesclub in Haarlem. Ik ben een vrouw van 35 die heel erg van lezen houdt. Ik lees alles, van flutromannetjes tot "literatuur". Wie weet een leuke leesclub of misschien heeft iemand zin er samen een op te richten?
Pas komen wonen in Haarlem en het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen met natuurlijk gedeelde interesses en nu wil het toeval dat ik ook regelmatig lees. Heb je verder al reacties gehad?
groetjes!
Ik zoek een leesclub in Haarlem. Ik ben een vrouw van 35 die heel erg van lezen houdt. Ik lees alles, van flutromannetjes tot "literatuur". Wie weet een leuke leesclub of misschien heeft iemand zin er samen een op te richten?
maandag 22 juni 2009 om 13:48
Hallo allemaal!
Hoewel ik in Amsterdam woon lijkt het me leuk om mee te doen als het nog kan. Ik heb geen idee wat een leesclub precies inhoudt maar sinds kort heb ik het lezen weer ontdekt en zou graag hierin wat uit willen wisselen en bovendien vind ik het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik hoor wel of er nog plek is .
Overigens, jullie zijn er misschien al achter maar inderdaad als je via dit forum een vriendschapsuitnodiging stuurt en de ander accepteert, kun je ook via dit forum een mail sturen naar elkaar.
Groetjes,
Vircy70
Hoewel ik in Amsterdam woon lijkt het me leuk om mee te doen als het nog kan. Ik heb geen idee wat een leesclub precies inhoudt maar sinds kort heb ik het lezen weer ontdekt en zou graag hierin wat uit willen wisselen en bovendien vind ik het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik hoor wel of er nog plek is .
Overigens, jullie zijn er misschien al achter maar inderdaad als je via dit forum een vriendschapsuitnodiging stuurt en de ander accepteert, kun je ook via dit forum een mail sturen naar elkaar.
Groetjes,
Vircy70
donderdag 9 juli 2009 om 23:14
Goedenavond,
Ik kwam op dit forum via Google gezocht op leesclub Haarlem.
Is het jullie gelukt?Is er bij jullie nog plek?
Ik ben 40 en woon in Haarlem.
groetje
Patries
Ik kwam op dit forum via Google gezocht op leesclub Haarlem.
Is het jullie gelukt?Is er bij jullie nog plek?
Ik ben 40 en woon in Haarlem.
groetje
Patries
woensdag 22 juli 2009 om 21:01
Hee wat leuk zoveel reacties. Ik ben net op vakantie geweest dus vandaar nog weinig actie van mijn kant. Wat ik mij voorstel bij een leesclub: je kiest samen voor een bepaalde titel, gaat het boek lezen en vervolgens spreek je een avond af dat je lekker een beetje over dat boek gaat bomen. Ofzo
Ik heb ook weinig ervaring maar ik vind lezen leuk en het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik zal volgende week eens een poging doen om iets te organiseren.
zondag 6 september 2009 om 15:16
zondag 6 september 2009 om 21:01
Oke dan! Ik gooi wel mijn anonimiteit te grabbel maar ik heb een hyves aangemaakt: http://leesclubhaarlem.hyves.nl/
Ik hoop dat iedereen Hyves heeft? We kunnen dan daar eens verder kijken. Wie zich aanmeldt zal ik toelaten! Tot daar.
Ik hoop dat iedereen Hyves heeft? We kunnen dan daar eens verder kijken. Wie zich aanmeldt zal ik toelaten! Tot daar.
donderdag 8 september 2011 om 12:48
Lezen is heerlijk en schrijven is moeilijk...
Wil je ontdekken of schrijven voor jou een inspannende ontspanning is of een ontspannende inspanning, ga dan naar de cursus Verhalen Schrijven in de Egelantier in Haarlem. Onder leiding van een enthousiaste en ervaren schrijfdocent zet je wekelijks je verbeelding aan het werk. zie voor informatie: partnerinteksten.nl
Wil je ontdekken of schrijven voor jou een inspannende ontspanning is of een ontspannende inspanning, ga dan naar de cursus Verhalen Schrijven in de Egelantier in Haarlem. Onder leiding van een enthousiaste en ervaren schrijfdocent zet je wekelijks je verbeelding aan het werk. zie voor informatie: partnerinteksten.nl