Leeuwarden verzamelt u!!

02-03-2012 21:08 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!

Helaas staan er zo weinig oproepen voor Leeuwarden en omgeving, dus ik doe een poging. Ik ben net 24 jaar en woon in Leeuwarden. Studeer momenteel nog, maar heb vrij weinig vrienden in Leeuwarden omdat ik in Groningen studeer, wat ik erg jammer vind. Ik mis het om gewoon om even spontaan af te spreken, filmpje kijken, eten, stappen, terrasje etc. Hopelijk denk jij er net zo over .
.
Hoi Essie,

Leuk dat je reageert! Berichtjes sturen via deze site werkt niet zo goed, dus zou je me je e-mail kunnen sturen? Je kunt mij ook een berichtje sturen naar: janiceviva@gmail.com.
Hallo meiden!

Ik woon net in Leeuwarden samen met mijn vriend en ik heb hetzelfde probleem dat ik niet zoveel vriendinnen heb, omdat ik in Heerenveen op het MBO zit (meeste van mijn klasgenoten komen uit Heerenveen of Drachten). Ik ben 21 jaar en zou het leuk vinden om een keer echte vriendschappen op te bouwen, dan vriendschappen die na een paar maanden verwateren,omdat je steeds je agenda erbij moet houden om een keer wat af te spreken. Zullen we anders met z'n drieen (als jullie dat leuk lijkt) wat afspreken?

Liefs
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven