Lekker dansen in A'dam

23-01-2010 12:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies uit Amsterdam,

wie heeft er zin om vanavond te dansen in.. you name it! Club NL, Jimmy, Paradiso, Trouw.. Drankje in Bar Italia of of zo. Beetje hip is zeker leuk maar relaxte sfeer is net zo belangrijk.

Houd niet zo van 't maken van afspraken op de lange termijn wat dan tot gevolg heeft dat vrienden vaak al iets gepland hebben in het weekend. Veel vrienden samenwonend, bezoekjes aan familie of schoonfamilie.. je kent 't wel.

Dus bij deze 'n lastminute oproep voor 'n leuke meid die ook thuis zit en denkt.. arghh eigenlijk heb ik zin om te stappen vanavond.

Oh ja, ik ben 31. Dus als iemand reageert vanaf 'n jaar of 27 lijkt me leuk. Geef de voorkeur om in eerste instantie 1 op 1 met iemand af te spreken dan met 'n hele club.

Mail me. En als 't vanavond niet lukt wellicht een andere avond.

Kiki
Hai Kiki

toevallig heb ik vanavond geen zin (rotweer en fietsloos) maar vind je oproepje leuk en herken 't spontaan willen afspreken ipv weken van te voren je agenda willen volgeboeken.

Ik ben ook 31 en wil je zeker mailen, als je je mail adres noteert
Hi Kiki,

Jammer dat ik je opropeje pas vandaag zie!ik wou gisteren wel stappen.Maar een andere keer zeker.Ik heb alleen je email adres nog nodig.

Groetjes
He Kiki,

Ik zie nu pas je oproepje.. maar eigenlijk ben ik altijd wel in voor dat soort stapavonden. Gewoon de stad en verder wel zien.

Kom zelf vaak in Paradiso, Melkweg, studio 80..............

Groetjes Wendy
Hoi Kiki,

Ik herken je verhaal... komt bij mij regelmatig voor dat m'n 'gesettelde' vrienden al andere plannen hebben op zaterdag en alles moet altijd gepland worden.. Ik kom niet uit de buurt van Amsterdam, maar ben zeker in voor een avondje stappen!

groetjes Marloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven