Lesbisch? Bi? Z-H?

28-07-2010 15:24 4 berichten
Ben je net als ik lesbisch of biseksueel? En woon je in Z-H?

Ook geen uitgaangstype en het wel gezien op al die datingsites, vrouwenfeesten enz.? Ik ben een vrouw op zoek naar gezellige contacten. Ik heb geen relatie en geen kinderen. Ik ben wel actief met het organiseren van activiteiten. Met name hier in de regio, zonder verdere verplichtingen. Vnl. voor les- en bi-dames, n.a.v. diverse oproepjes bij Zij aan Zij en Contigo Contact (tot circa 10 augustus 2010). Er hebben al diverse dames gereageerd, dus je bent echt niet de enige.

Ons eerste uitstapje was in Den Haag en was goed geslaagd. De volgende is op 29 augustus 2010. Er hebben al enkele dames zich gemeld, dus dat is leuk.

Groepsgrootte per keer bvk. circa 4 tot 15 dames. De jongste die gereageerd heeft is circa 36, dus je zou kunnen zeggen 35+. Twijfel je, dan kunnen we ook samen eens afspreken.

Ik ben 45 jr., maar men schat mij vaak jonger. Uiterlijkheden vind ik onbelangrijk, wel gezamelijke interesses. Ik rook niet en vind het prettig als jij dat ook niet doet.

Je mag ook een reactie sturen naar: zevenster875@gmail.com

Gr. S.
Hier reageert bijna niemand op de website zelf, maar dat hoeft ook niet. Reageren kan anoniem, naar zevenster875@gmail.com Hieronder een nieuwe activiteit en wat ideeën van de andere dames. Dit zijn er inmiddels al 25, via diverse mogelijkheden, van bijna alle leeftijden en voornamelijk uit de Randstad/Z-H.

Kom je elders vandaan en vind je het geen bezwaar om activiteiten in deze regio bij te wonen, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.

Idee 1: (Activiteit!)

Misschien zijn er vrouwen die het leuk vinden om op zaterdag 14 augustus naar Thailand Summer Festival te gaan in het Zuiderpark in Den Haag. De entree is ¤ 3. www.thailandfestival.nl

Idee 2:

Een filmclub oprichten. Ik vermoed dat dit dames zijn uit Den Haag, maar zij zijn wel meegeweest op 25/7, maar ik heb (nog) geen gegevens van hun.

Idee 3:

Iemand zou het leuk vinden om Amsterdam eens nader te ontdekken... Kom af en toe wel in Amsterdam.., maar dan is het meer om te shoppen of voor een feestje. Eigenlijk geld voor mij hetzelfde, maar misschien is er een echte Amsterdamse die ons daarmee kan helpen? (bv. een stadswandeling)

Of misschien weet je wel iemand die dit ook leuk vind en hier iets mee kan?

Gr. S.
Inmiddels hebben we een aantal activiteiten achter de rug. En hoewel ik heel veel reacties (35) heb, is de groepsgrootte per keer tussen de 5 en 7 dames. Het is geen vaste groep, maar hoe vaker je mee gaat des te meer dames leer je, geheel vrijblijvend kennen. Vaak ontstaat er op den duur vanzelf een vaste groep.

Zondag 26 september 2010

Strandwandeling en/of museumbezoek in Noordwijk

Zondag 24 oktober 2010

Nadere invulling volgt nog. Wel iets in Leiden of in Den Haag. Bv. een museum bezoeken en/of (na afloop) gezellig ergens borrelen.

Gr. S.
Wordt al een aardige club, al zijn er natuurlijk ook die nog even het weer afwachten.

We gaan natuurlijk ook wel ergens iets drinken. (borrelen)

Er komen niet alleen alleenstaanden, ook niet alleen vrouwen, maar iemand neemt gezellig haar honden mee. Dus ik hoop dat het mooi weer wordt of in ieder geval niet te nat en niet te stormachtig.

Mocht het toch nog het museum worden, dit is een klein en schattig museum. En misschien is het wel goed weer om elders in Noordwijk te gaan wandelen, want er is nog meer dan alleen maar strand.

Gr. S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven