Leuke meiden gezocht Eindhoven

14-07-2011 18:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Meiden!

Ik ben op zoek naar leuke nieuwe contacten in de omgeving E'hoven! Ik heb zin om leuke dingen te doen zoals uitgaan, terrasjes, festivals, shoppen etc. Ik ben 24 (bijna 25), single en woon in de omgeving van Eindhoven. Dus lijkt dit je ook leuk.. laat een berichtje achter!

Grtz Amy
Hoihoi!

Ik ben een 26jarige meid en woon sinds kort in de buurt van eindhoven. Ik woonde eerst in het noorden van het land en ben hier nog op zoek naar leuke vriendschappen.

Ik hou van shoppen, terrasje pakken, gezellig kletsen en muziek luisteren!

Groetjes!
Heey meiden,

Ook ik ben op zoek naar leuke nieuwe contacten in Ehv. Ik ben 24 jaar (ook bijna 25 :P) en de dingen die jullie leuk vinden spreken mij aan.

Als je interesse hebt mail me maar (zie mailadres in mijn profiel).

Groetjes Joyce
Hoi meiden,

ik heb toevallig vanmorgen ook een berichtje op de site gezet voor nieuwe contacten in omg. Eindhoven.

Ik ben 27 jaar en ga over twee weken verhuizen naar Eindhoven.

volgens mij hebben we alle vier dezelfde interesses

Gr Iris
Ik gebruik viva mobiel, dus kan geen profielen bekijken.

Ik heb wel hyves.. Mireille--1985 (ja, 2 streepjes).

@iris: kom je van ver of woon je al in de buurt? Ik ben hier 3 maanden terug komen wonen en woonde eerst bovenin het land.
Hoi Mireille,

Ik woonde hier al in de buurt, maar heb nu een appartement gevonden in Eindhoven.

Hoe bevalt het in Brabant? en hoe kom je hier verzeild geraakt??
Ik ben hier gaan samenwonen, mijn vriend had hier al een huis. Brabant is gezellig, mis alleen nog wat sociale contacten. Ken alleen mijn vriend, zijn familie en vrienden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven