Leuke meiden gezocht in Groningen
dinsdag 6 januari 2009 om 11:19
Heyy Viva meiden!!
Ik, gezellige leuke meid van 23 jaar, woon nu ruim een half jaar in Groningen, het bevalt me hier prima!!
Voorheen woonde ik in Utrecht en ik mis zo af en toe de gezelligheid om met wat meiden leuke dingen te doen. Bijvoorbeeld naar de bios te gaan, wijntje te drinken en natuurlijk lekker kletsen over van alles en nog wat.
Woon jij ook in (de omgeving) Groningen en vind je het leuk om eens gezellig op stap te gaan, laat maar even horen!
donderdag 8 januari 2009 om 14:02
vrijdag 9 januari 2009 om 23:02
zondag 11 januari 2009 om 13:44
Hey,
Ik ben 27 jaar en woon in de buurt van Groningen.
Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.
Dit is mijn mail adres: xsxaxsx@hotmail.com
Greetz,
Sacha
Ik ben 27 jaar en woon in de buurt van Groningen.
Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.
Dit is mijn mail adres: xsxaxsx@hotmail.com
Greetz,
Sacha
woensdag 14 januari 2009 om 18:53
Hi allemaal!
Eindelijk een bericht van meiden van mijn leeftijd! Ben zelf 24 jaar, geboren en getogen in de provincie Groningen en nu zelf woonachtig in de stad.
Lijkt me erg leuk om eens meer meiden in de stad te ontmoeten! Is het een idee om naar één iemand de adressen te sturen, zodat zij het naar iedereen kan sturen? Zo hoeft niemand z'n emailadres hier te posten..
Groetjes Bienelien
Eindelijk een bericht van meiden van mijn leeftijd! Ben zelf 24 jaar, geboren en getogen in de provincie Groningen en nu zelf woonachtig in de stad.
Lijkt me erg leuk om eens meer meiden in de stad te ontmoeten! Is het een idee om naar één iemand de adressen te sturen, zodat zij het naar iedereen kan sturen? Zo hoeft niemand z'n emailadres hier te posten..
Groetjes Bienelien