Leuke meiden in Amsterdam

06-09-2011 11:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben op zoek naar gezellige meiden in Amsterdam om leuke dingen mee te doen. Ik ben zelf 26 jaar en woon een aantal jaar in Amsterdam, maar doordat veel vriendinnen terugverhuisd zijn naar de plek waar ze vandaan komen is mijn vriendengroep de laatste tijd wat gekrompen.

Ik hou van uitgaan (al hoeft dat niet iedere week meer ), terrasjes pakken, bioscoop, feestjes en sporten (doe zelf o.a. aan hardlopen en fitness).

Mocht het je aanspreken hoor ik graag van je!
Hoi Sjimmie,

Het lijkt me leuk om eens af te spreken! Ik ben ook 26 jaar en woon samen met vriend en katten in A'dam.
Mij lijkt het ook gezellig!!! Ik houd van lekker (uit) eten, naar de sauna, uitgaan en gewoon gezellig met een bakkie koffie beetje kletsen!

Hier zie ik vriendinnen ook minder ivm relaties, verhuizingen etc. Ik vind het enorm fijn om ook gewoon spontaan eens een wijntje te doen of iets anders leuks!
Hoi Nova en Papaya,

Leuk dat jullie reageren! Stuur me anders even jullie emailadres, dan neem ik contact met jullie op via de mail.

Groetjes, Sjimmie

lovethesun@hotmail.nl
Hoi!

Mag ik me nog aanmelden?

Ik ben 26 en woon sinds een jaar in Amsterdam.

Ik zou mijn vriendinnenkring ook weer graag wat uitbreiden om spontaan weer eens wat leuke dingen te doen.

Ik ben gek op terrasjes, uitgaan, bioscoop en theater.

Ik hoop wat te horen.

Liefs
Hoi hoi,

ook mij lijkt het gezellig om af te spreken.Hoop dat ik niet te laat reageer.

Mijn vriendinnen hebben steeds minder tijd om af te spreken door relaties, kinderen etc. dus lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben 29 jaar en woon sinds een aantal jaar in Amsterdam.

Ik zou me graag aansluiten bij jullie groepje.

Groetjes Marloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven