Leuke meiden in Amsterdam
dinsdag 6 september 2011 om 11:48
Hallo!
Ik ben op zoek naar gezellige meiden in Amsterdam om leuke dingen mee te doen. Ik ben zelf 26 jaar en woon een aantal jaar in Amsterdam, maar doordat veel vriendinnen terugverhuisd zijn naar de plek waar ze vandaan komen is mijn vriendengroep de laatste tijd wat gekrompen.
Ik hou van uitgaan (al hoeft dat niet iedere week meer ), terrasjes pakken, bioscoop, feestjes en sporten (doe zelf o.a. aan hardlopen en fitness).
Mocht het je aanspreken hoor ik graag van je!
Ik ben op zoek naar gezellige meiden in Amsterdam om leuke dingen mee te doen. Ik ben zelf 26 jaar en woon een aantal jaar in Amsterdam, maar doordat veel vriendinnen terugverhuisd zijn naar de plek waar ze vandaan komen is mijn vriendengroep de laatste tijd wat gekrompen.
Ik hou van uitgaan (al hoeft dat niet iedere week meer ), terrasjes pakken, bioscoop, feestjes en sporten (doe zelf o.a. aan hardlopen en fitness).
Mocht het je aanspreken hoor ik graag van je!
donderdag 15 september 2011 om 20:57
Mij lijkt het ook gezellig!!! Ik houd van lekker (uit) eten, naar de sauna, uitgaan en gewoon gezellig met een bakkie koffie beetje kletsen!
Hier zie ik vriendinnen ook minder ivm relaties, verhuizingen etc. Ik vind het enorm fijn om ook gewoon spontaan eens een wijntje te doen of iets anders leuks!
Hier zie ik vriendinnen ook minder ivm relaties, verhuizingen etc. Ik vind het enorm fijn om ook gewoon spontaan eens een wijntje te doen of iets anders leuks!
woensdag 21 september 2011 om 21:00
Hoi Nova en Papaya,
Leuk dat jullie reageren! Stuur me anders even jullie emailadres, dan neem ik contact met jullie op via de mail.
Groetjes, Sjimmie
lovethesun@hotmail.nl
Leuk dat jullie reageren! Stuur me anders even jullie emailadres, dan neem ik contact met jullie op via de mail.
Groetjes, Sjimmie
lovethesun@hotmail.nl
maandag 26 september 2011 om 14:36
woensdag 28 september 2011 om 23:31
Hoi hoi,
ook mij lijkt het gezellig om af te spreken.Hoop dat ik niet te laat reageer.
Mijn vriendinnen hebben steeds minder tijd om af te spreken door relaties, kinderen etc. dus lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik ben 29 jaar en woon sinds een aantal jaar in Amsterdam.
Ik zou me graag aansluiten bij jullie groepje.
Groetjes Marloes
ook mij lijkt het gezellig om af te spreken.Hoop dat ik niet te laat reageer.
Mijn vriendinnen hebben steeds minder tijd om af te spreken door relaties, kinderen etc. dus lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik ben 29 jaar en woon sinds een aantal jaar in Amsterdam.
Ik zou me graag aansluiten bij jullie groepje.
Groetjes Marloes