leuke meiden in Nijmegen e/o?
zaterdag 8 januari 2011 om 12:01
Sinds maart vorig jaar woon ik met mijn vriend en dochter (net 1) in Nijmegen. Via een omweg en meerdere verhuizingen vanuit de andere kant van het land hier komen wonen. Mijn vriendenkring en familie wonen dus allemaal ver weg en dat is wennen
Ik werk freelance, dus afwisselend erg veel of erg weinig en hou van film, kunst, kroeg, maar ook natuur, duiken, wandelen of een lekker glas thee of wijn, afhankelijk van het moment van de dag
Ik ben gek op mijn dochter en het lijkt me leuk om misschien met andere moeders en de kids eens iets te ondernemen, maar ik kan ook ontzettend genieten van een dag / avond "mama-vrijaf".
Ik zou het leuk vinden gelijkgestemde meiden uit Nijmegen te leren kennen.
Ben je ook rond de 30 (ruime marge) en lijkt het je ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, lees ik het graag!
Ik werk freelance, dus afwisselend erg veel of erg weinig en hou van film, kunst, kroeg, maar ook natuur, duiken, wandelen of een lekker glas thee of wijn, afhankelijk van het moment van de dag
Ik ben gek op mijn dochter en het lijkt me leuk om misschien met andere moeders en de kids eens iets te ondernemen, maar ik kan ook ontzettend genieten van een dag / avond "mama-vrijaf".
Ik zou het leuk vinden gelijkgestemde meiden uit Nijmegen te leren kennen.
Ben je ook rond de 30 (ruime marge) en lijkt het je ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, lees ik het graag!
Computer says nooooo
zondag 9 januari 2011 om 09:36
zondag 9 januari 2011 om 14:11
Hey Summer,
Ik kom uit Arnhem, 30 jaar en na een jarenlange relatie sinds kort single, dus dan komt je daginvulling er ook wat anders uit te zien. Ik vind het daarom leuk om nieuwe mensen te leren kennen en onze interesses komen aardig overeen (heb eerlijk gezegd alleen niet zo heel veel met kunst...). Ben geen moeder, maar wel gek op kids en goed voor de gezellige mamavrije uurtjes
Mail me anders maar absolutelyfabulous@live.nl
Ik kom uit Arnhem, 30 jaar en na een jarenlange relatie sinds kort single, dus dan komt je daginvulling er ook wat anders uit te zien. Ik vind het daarom leuk om nieuwe mensen te leren kennen en onze interesses komen aardig overeen (heb eerlijk gezegd alleen niet zo heel veel met kunst...). Ben geen moeder, maar wel gek op kids en goed voor de gezellige mamavrije uurtjes
Mail me anders maar absolutelyfabulous@live.nl
dinsdag 11 januari 2011 om 11:18
Hoi!
Bedankt voor jullie reacties, leuk!
Zou het een idee zijn eens wat af te spreken voor een glas van het één of ander, en lijkt jullie dat ook leuk om met zijn drieën te doen?
Volgens mij als ik op jullie profielen klik kan ik proberen om via viva mailadressen uit te wisselen.. ik ga een poging wagen
Bedankt voor jullie reacties, leuk!
Zou het een idee zijn eens wat af te spreken voor een glas van het één of ander, en lijkt jullie dat ook leuk om met zijn drieën te doen?
Volgens mij als ik op jullie profielen klik kan ik proberen om via viva mailadressen uit te wisselen.. ik ga een poging wagen
Computer says nooooo
vrijdag 14 januari 2011 om 21:21
Hoi Summer,
Hier ook een jonge mamma die in is voor gezelligheid.
Zowel met als zonder kindje.
het lijkt mij erg leuk om mij bij jullie eerste date aan te sluiten.
mijn mailadres is:
sam.kooistra@live.nl
groetjes en wie weet tot ziens!!
Hier ook een jonge mamma die in is voor gezelligheid.
Zowel met als zonder kindje.
het lijkt mij erg leuk om mij bij jullie eerste date aan te sluiten.
mijn mailadres is:
sam.kooistra@live.nl
groetjes en wie weet tot ziens!!
maandag 17 januari 2011 om 09:14
Hoi blossoms, leuk dat reageert!
Ik heb je mailadres opgeslagen, dus als je het weg wilt halen ivm privacy: dat kan!
Een ietwat verlate reactie van mijn kant: ik zit momenteel tegen een deadline aan en tezamen met onze jongedame die een chronische middenoorontsteking heeft en een akkefietje met een aannemer vergde dat even alle aandacht... excuus! Want het lijkt me nog steeds leuk jullie te ontmoeten.
Meiden: vinden jullie het goed als ik jullie tegelijk mail om een afspraak te maken, dat lijkt me nl wel zo gemakkelijk, kan meteen iedereen reageren. Dat houdt dan nl wel in dat de mailadressen van elkaar bekend worden...
Ik heb je mailadres opgeslagen, dus als je het weg wilt halen ivm privacy: dat kan!
Een ietwat verlate reactie van mijn kant: ik zit momenteel tegen een deadline aan en tezamen met onze jongedame die een chronische middenoorontsteking heeft en een akkefietje met een aannemer vergde dat even alle aandacht... excuus! Want het lijkt me nog steeds leuk jullie te ontmoeten.
Meiden: vinden jullie het goed als ik jullie tegelijk mail om een afspraak te maken, dat lijkt me nl wel zo gemakkelijk, kan meteen iedereen reageren. Dat houdt dan nl wel in dat de mailadressen van elkaar bekend worden...
Computer says nooooo
donderdag 20 januari 2011 om 17:43
Hoi meiden!
Is er nog plaats voor "just one more"?
Hier ook een jonge moeder van een dochter (3 maanden oud) die in is voor gezelligheid!
Ik kom zelf uit het dorpje Gendt, tussen arnhem en nijmegen in... en lijkt me leuk om zo nu en dan eens wat af te spreken met of 'n keer zonder m'n mupke!
Lijkt me leuk om wat van je/jullie te horen!
Groetjes,
sanne
p,s summer heel veel succes met je deadline en met je dochter! Voelt ze zich alweer wat beter? Hoop het!
Is er nog plaats voor "just one more"?
Hier ook een jonge moeder van een dochter (3 maanden oud) die in is voor gezelligheid!
Ik kom zelf uit het dorpje Gendt, tussen arnhem en nijmegen in... en lijkt me leuk om zo nu en dan eens wat af te spreken met of 'n keer zonder m'n mupke!
Lijkt me leuk om wat van je/jullie te horen!
Groetjes,
sanne
p,s summer heel veel succes met je deadline en met je dochter! Voelt ze zich alweer wat beter? Hoop het!
dinsdag 25 januari 2011 om 13:30
Hoi Summer,
Tis een beetje een late reactie maar zou ik ook nog kunnen aanschuiven bij de date? Je kan me mailen
Ik woon sinds vorig jaar januari in Beuningen (heb hiervoor in het westen van het land gewoond), ben 33 jaar en heb een zoon van 8 maanden.
De leuke dingen doen komen wel behoorlijk overeen!
Groetjes
Patricia
Tis een beetje een late reactie maar zou ik ook nog kunnen aanschuiven bij de date? Je kan me mailen
Ik woon sinds vorig jaar januari in Beuningen (heb hiervoor in het westen van het land gewoond), ben 33 jaar en heb een zoon van 8 maanden.
De leuke dingen doen komen wel behoorlijk overeen!
Groetjes
Patricia
dinsdag 25 januari 2011 om 20:25
Hey ik wil ook wel mee doen .
Ik woon in gennep en heb 2 zoontjes van 4 en 5.
email is hanneke_263@hotmail.com
Groetjes
Ik woon in gennep en heb 2 zoontjes van 4 en 5.
email is hanneke_263@hotmail.com
Groetjes
woensdag 26 januari 2011 om 22:01
sus, tries, hanneke: leuk dat je aan wilt schuiven, the more the merrier
Ik heb jullie allemaal een mail gestuurd, zullen we even kijken wanneer de meerderheid kan?
@sus: heb je misschien een mailadres zodat ik je bij de lijst kan zetten?
Of mail mij anders even op: pkds73@hotmail.com
@trix: ik wil graag vriendjes met je worden , maar om de één of andere reden is viva in de veronderstelling dat ik niet ingelogd ben.. ik kan dus niet op je bericht reageren
Ik heb jullie allemaal een mail gestuurd, zullen we even kijken wanneer de meerderheid kan?
@sus: heb je misschien een mailadres zodat ik je bij de lijst kan zetten?
Of mail mij anders even op: pkds73@hotmail.com
@trix: ik wil graag vriendjes met je worden , maar om de één of andere reden is viva in de veronderstelling dat ik niet ingelogd ben.. ik kan dus niet op je bericht reageren
Computer says nooooo
zaterdag 12 februari 2011 om 10:02
Hoi!!
Ik wil me ook aansluiten.... mag ik mee, eventueel samen met dreamer als zij dat ook leuk vindt, in de mailwisseling?
just.me.1973@hotmail.com
Ik wil me ook aansluiten.... mag ik mee, eventueel samen met dreamer als zij dat ook leuk vindt, in de mailwisseling?
just.me.1973@hotmail.com
maandag 14 februari 2011 om 00:05
Hoi Dame`s tis al een heerlijke groep aan het worden
Maar eh is er nog een plekkie vrij
ben zelf 25 en woon in wijchen met m`n twee kindje
altijd zin om leuke dingen te doen dus ben benieuwd
Lfs joyce
jjed.vanessen@gmail.com
Maar eh is er nog een plekkie vrij
ben zelf 25 en woon in wijchen met m`n twee kindje
altijd zin om leuke dingen te doen dus ben benieuwd
Lfs joyce
jjed.vanessen@gmail.com
donderdag 17 februari 2011 om 09:37
Hier nog een enthouasiasteling, die je berichtje helaas wat laat ziet
Ik ben 35, single mom van een kleutertje en woon in de buurt van Nijmegen. Lijkt me leuk om aan de haken bij de groep!
Ik ben 35, single mom van een kleutertje en woon in de buurt van Nijmegen. Lijkt me leuk om aan de haken bij de groep!
anoniem_79998 wijzigde dit bericht op 17-02-2011 10:43
Reden: mailadres verwijderd, ik heb je gemaild, summer
Reden: mailadres verwijderd, ik heb je gemaild, summer
% gewijzigd
donderdag 17 februari 2011 om 11:06
Hey anemoontje!! Wat leuk dat wilt aan haken en wat jammer dat je de eerste date niet kunt! (ook maar hier even een reactie )
Sowieso hadden wij al een date staan na mijn opdracht samen met de kids, laten we die dan even spoedig maken en dan kun je evt altijd met een volgende date mee?
Gaan wij elkaar dan eindelijk ook eens irl ontmoeten hé!
@fiefje01: ik ga mijn mail checken!
Sowieso hadden wij al een date staan na mijn opdracht samen met de kids, laten we die dan even spoedig maken en dan kun je evt altijd met een volgende date mee?
Gaan wij elkaar dan eindelijk ook eens irl ontmoeten hé!
@fiefje01: ik ga mijn mail checken!
Computer says nooooo
vrijdag 18 februari 2011 om 20:59
hoi hoi,
ik ben op zoek naar een stapmaatje(s) voor op de zaterdagavond. kom zelf uit venray,maaar met mijn auto kan ik overal heen:)
Ik ben 27 en bijna al mijn vriendinnen zijn geen single meer...
zou graag een x in nijmegen of ergens in de buurt ofzo willen kroegen. Als jullie dat ook zien zitten? lijkt me heel leuk!
mijn mailadres:loesjewilmer@hotmail.com
ik ben op zoek naar een stapmaatje(s) voor op de zaterdagavond. kom zelf uit venray,maaar met mijn auto kan ik overal heen:)
Ik ben 27 en bijna al mijn vriendinnen zijn geen single meer...
zou graag een x in nijmegen of ergens in de buurt ofzo willen kroegen. Als jullie dat ook zien zitten? lijkt me heel leuk!
mijn mailadres:loesjewilmer@hotmail.com
woensdag 23 februari 2011 om 11:39
Hoi Loesje, wat mij betreft ben je welkom op de meet over een paar dagenm, als je interesse hebt om een aantal van ons te ontmoeten.
Ikzelf ben eerlijk gezegd niet direct op zoek naar een kroegmaatje voor de zaterdagavond, maar misschien iemand anders hier wel, wellicht krijg je nog een reactie.
Mocht je bij de meet willen zijn, laat maar even weten, dan stuur ik je de plaats/tijd wel door.
Ikzelf ben eerlijk gezegd niet direct op zoek naar een kroegmaatje voor de zaterdagavond, maar misschien iemand anders hier wel, wellicht krijg je nog een reactie.
Mocht je bij de meet willen zijn, laat maar even weten, dan stuur ik je de plaats/tijd wel door.
Computer says nooooo