leuke meiden in Zeeland

25-03-2009 18:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alleen maar vriendinnen/meiden gezocht omgeving "overal in Nederland" behalve in Zeeland, en juist ja daar woon ik. Zijn er nog meer meiden in Zeeland die in contact willen komen met nieuwe mensen??? Leeftijd maakt niet uit, ik ben zelf 29, de gezelligheidsfactor is veel belangrijker!
ik, 23 jaar, ben ook uit Zeeland! wie weet hebben ze zometeen een clubje. :-)

En nieuwe mensen leren kennen is altijd gezellig.
Ik kom ook uit Zeeland, 21 jr.
nieuwe mensen leren kennen is idd altijd leuk Ilse, maar waar is toch iedereen uit Zeeland
tja zouden die mensen hier in zeeland al wel internet hebben

hhahahaha... ff het vooroordeel bevestigen!
haha ja idd daar lijkt het wel op, nou zo wordt het maar een klein clubje, we zijn al met z'n 3-tjes!!
Hi, Jippie eindelijk weer een paar meiden uit Zeeland. Ik ben 34 en woon in Goes!
Hier nog eentje uit de buurt van Goes en ik ben 36 jaar.
hee leuk, twee erbij. Welkom Taragoes75 en chrisy1. Het schiet nog niet zo op hierzo, maar met een beetje geduld....
hoi ik ben corinne en ben 24 jaar oud en woon samen met mij vriend in zeleand en zoek zelf ook gezellige vriendinnen ik hoop van je te horen.

je mag me toevoegen cormar652009@hotmail.com

gr.corinne
hoi ik ben corinne en ben 24 jaar oud en woon samen met mij vriend en zoek ook gezellige vriendinenn en woon in zeeland.

je mag me toevoegen cormar652009@hotmail.com

hoop van je te horen.

gr.corinne
tissss stilllll aan de overkant........ uhh tja hier ook.

Hebben we al een "clubje"? Weinig leden he?!
Ik woon ook in Zeeland! Ben 21 jaar

Wat een leuk topic! Goed idee!
Hi zeeuwse meiden,

Hoe is het met jullie? Lang niets gehoord en niet veel reacties bijgekomen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand om mee te sporten, mijn jaarabonnement is bijna verlopen bij Fitland maar wie weet ga ik hem wel verlengen, iemand zin om te sporten? Op donderdagavond hebben ze daar zumba

Misschien leuk idee om gewoon eens op een zaterdagmiddag in de stad af te spreken om kennis te maken en thee of koffie te leuten? Hoop toch nog weer eens wat van jullie te horen!
Hoi Ika (en de anderen)

Ik ben ook 29 jaar en op zoek naar gezelligheid. Uit welke plaats kom je? Ik kom uit Middelburg. Lijkt mij leuk om eens te chatten.
hoi ik kom ook uit zeeland uit de buurt van goes hebben jullie msn dan kunnen we kennis maken
tja...
anoniem_92145 wijzigde dit bericht op 30-09-2009 16:15
Reden: verkeerd
% gewijzigd
was ff mis....
Hooooi, hier nog iemand uit zeeland. Kom zelf uit Middelburg!
Hey!!

Meld me hier ook!!

Ben ook een leuke meid uit Zeeland!! Woon in omgeving Middelburg en werk in Vlissingen!

Zoek eigenlijk ook nog een sportmaatje om te gaan sporten bij Ten Tije in Vlissingen... Wie wil mee, cario-fitness en spinning o.i.d?

jd-islive@live.nl

Gr. Jorien.
Hey!!

Meld me hier ook!!

Ben ook een leuke meid uit Zeeland!! Woon in omgeving Middelburg en werk in Vlissingen!

Zoek eigenlijk ook nog een sportmaatje om te gaan sporten bij Ten Tije in Vlissingen... Wie wil mee, cario-fitness en spinning o.i.d?

jd-islive@live.nl

Gr. Jorien.
Hoi,

Leuk dat er steeds nieuwe reacties bij komen!

Jammer dat je in Middelburg sport Jorien anders was ik graag met je meegegaan maar ik ben al blij dat ik een avond in de week op tijd bij de sportschool in Goes kan zijn, hahaha!

Maar zo te zien zijn er meerdere uit Middelburg, hebben jullie al contact met elkaar?

Vind het grappig om deze topic te blijven volgen en wil best wel eens msnen met jullie maar moet mijn account weer eens afstoffen.

Heb trouwens een leuke site ontdekt, nieuwe mensen leren kennen.nl, waar ze leuke dingen organiseren maar ook daar helaas weer weining mensen uit Zeeland zodat de meeste activiteiten in Brabant, Gelderland, Noord en Zuidholland zijn. Het lijkt me leuk om eens een gezellige zeeuwse meiden avond/middag te organiseren. Hoor wel of er meer zijn wie dit ook leuk lijkt!
Hey Taragoes75

Heb hier een berichtje geplaatst, maar helaas geen enkele reactie gehad! Denk dat dit topic ookeens afgestoft moet worden!;-)

Ik heb me eerlijk gezegd nog niet zo goed in het forum verdiept, dat ik weet hoe je priveberichtjes kunt sturen...

Ik ga trouwens sporten in Vlissingen, maargoed dat is zelfs nog iets verder van Goes!

middagje/avondje gezellig borreen lijkt me inderdaad leuk... maar jammer dat er niet zoveel gang in het topic zit!

Groetjes!
Hallo allemaal,

Ik ben Jolanda, 31 jaar getrouwd en twee boefjes van zoontjes.

Ik woon in Vlissingen en sport daar ook, doe momenteel zumba....als ik mezelf nog van de bank af kan krijgen haha.

Leek me wel wat om te gaan hardlopend an zit je niet zo aan tijden gebonden maar ja in je eentje.....saaaai!

Leuk om hier wat te babbelen met zeeuwse meiden...zullen we een hyves opstarten?
Hoi... Idd jammer dat er zo weinig reactie hier is.

Ik woon dus in Middelburg, ben 32 jr en heb een zoontje van bijna10 maanden.

Zou er al geen hyves bestaan???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven