Leuke meiden regio Dordrecht
dinsdag 11 november 2008 om 23:49
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar leuke meiden uit de regio Dordrecht om gezellig wat te kletsen, iets te gaan drinken en een leuke vriendschap op te bouwen.
Zelf ben ik een spontane meid, makkelijk in omgang, betrouwbaar, gek op koken, wijnen en reizen.
Ik ben 23, heb 3 jaar geleden een HBO studie afgerond, en volg nu via mijn werkgever arbeidsrecht. Helemaal uit het studeren ben ik nog steeds niet.
Ik woon sinds een jaar samen met mijn vriend en ons kind de kat in Dordrecht
Wie o wie adopteerd deze vriendin, haha!
Liefs Sandra
Ik ben op zoek naar leuke meiden uit de regio Dordrecht om gezellig wat te kletsen, iets te gaan drinken en een leuke vriendschap op te bouwen.
Zelf ben ik een spontane meid, makkelijk in omgang, betrouwbaar, gek op koken, wijnen en reizen.
Ik ben 23, heb 3 jaar geleden een HBO studie afgerond, en volg nu via mijn werkgever arbeidsrecht. Helemaal uit het studeren ben ik nog steeds niet.
Ik woon sinds een jaar samen met mijn vriend en ons kind de kat in Dordrecht
Wie o wie adopteerd deze vriendin, haha!
Liefs Sandra
dinsdag 25 november 2008 om 21:50
Hoihoi,
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Ik ben 24 en kom uit Sliedrecht. Begin volgend jaar hoop ik samen met mijn vriend in ons nieuwe huis te gaan wonen.
Als je een mailtje stuurt naar pricky@live.nl zal ik je mijn msn adres geven.
Liefs Marijke.
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Ik ben 24 en kom uit Sliedrecht. Begin volgend jaar hoop ik samen met mijn vriend in ons nieuwe huis te gaan wonen.
Als je een mailtje stuurt naar pricky@live.nl zal ik je mijn msn adres geven.
Liefs Marijke.
donderdag 27 november 2008 om 14:26
Hai Sandra (en de rest)
Je berichtje spreekt mij erg aan. Ik woon sindskort in Zwijndrecht. Ik kom oorspronkelijk uit Zaandam en woon hier sinds een half jaartje. Helaas het best lastig om nieuwe contacten te maken.
Ik ben 21 jaar, werk op een reisbureau en ook ik woon samen met me vriend en 1 kind: de kat
Zal ik je mijn emailadres geven? Ik weet niet hoe je het voor ogen had?
Ik hoor graag iets van je!
Groetjes Mandy
Je berichtje spreekt mij erg aan. Ik woon sindskort in Zwijndrecht. Ik kom oorspronkelijk uit Zaandam en woon hier sinds een half jaartje. Helaas het best lastig om nieuwe contacten te maken.
Ik ben 21 jaar, werk op een reisbureau en ook ik woon samen met me vriend en 1 kind: de kat
Zal ik je mijn emailadres geven? Ik weet niet hoe je het voor ogen had?
Ik hoor graag iets van je!
Groetjes Mandy
zaterdag 6 december 2008 om 00:59
Hoi meiden,
Ik zie nu pas jullie reacties, ik ging er van uit dat ik een berichtje zou krijgen zodra er iets gepost zou worden.
Niet echt snugger dus
Mandy, van jou heb ik geen mailadres dus kan je geen reactie per mail sturen, je kan mij wel mailen op xandrabrenda@hotmail.com.
Marijke, mijn mail is onderweg!
Fijn weekend nog en we mailen, haha!
Liefs
Ik zie nu pas jullie reacties, ik ging er van uit dat ik een berichtje zou krijgen zodra er iets gepost zou worden.
Niet echt snugger dus
Mandy, van jou heb ik geen mailadres dus kan je geen reactie per mail sturen, je kan mij wel mailen op xandrabrenda@hotmail.com.
Marijke, mijn mail is onderweg!
Fijn weekend nog en we mailen, haha!
Liefs
donderdag 11 december 2008 om 14:52
Hallo meiden,
Ik zag jullie bericht en sprak me erg aan.
Ik ben 22 jaar en woon nu sinds een half jaar in zwijndrecht en het is erg lastig om vrienden te maken als je veel werkt.
Ik ben op zoek naar gezellige meiden die af en toe willen shopen wat willen drinken enz. (wat vrouwen doen)
Als jullie het ook leuk vinden zou ik graag iets van jullie horen.
mijn mail adres is pascalle_loves@hotmail,com
Hoop jullie snel te spreken.
Liefs Pascalle
Ik zag jullie bericht en sprak me erg aan.
Ik ben 22 jaar en woon nu sinds een half jaar in zwijndrecht en het is erg lastig om vrienden te maken als je veel werkt.
Ik ben op zoek naar gezellige meiden die af en toe willen shopen wat willen drinken enz. (wat vrouwen doen)
Als jullie het ook leuk vinden zou ik graag iets van jullie horen.
mijn mail adres is pascalle_loves@hotmail,com
Hoop jullie snel te spreken.
Liefs Pascalle