Leuke meiden rondom Amsterdam gezocht.

09-06-2021 06:50 8 berichten
Hoi hoi,

Ik ben een hele relaxte, lieve, open minded meid van bijna 34 die vlak onder Amsterdam woont en op zoek is naar gezellig meiden om leuke dingen mee te doen.
Denk hierbij aan een lekker avondje stappen of op een terras loungen, een museum bezoeken of gewoon gezellig bij elkaar eten of wat drinken in een leuk cafe. Ik ben niet zo moeilijk, ik vind veel dingen leuk en gezellig om te doen.
Leeftijd maakt me niet zoveel uit, zolang er maar een klik is vind ik. Ik heb nooit echt veel vriendinnen gehad en de corona crisis heeft contacten zoeken nog lastiger gemaakt. Ik heb ook vaak wat pech gehad met mijn vriendschappen helaas.
Omdat ik nu echt uit dat isolement wil stappen heb ik dus toch maar de stap gezet om hier op zoek te gaan naar meiden die ook behoefte hebben aan nieuwe contacten.

In mijn dagelijks leven ben ik momenteel werkzoekend/aan het nadenken over een opleiding en woon ik samen met mijn super lieve jeweetwel kater in een ruim appartement. Ik heb geen partner en geen kinderen.
Ik kijk graag voetbal en tennis, sport normaal gesproken een paar keer per week ( ben nu op zoek naar een nieuwe sportschool ) en verder schrijf ik graag. Al is het goed lastig om hier een verhaal te schrijven over jezelf en wat je precies zoekt, poeh. :P
Ik woon precies op de provinciegrens van Utrecht/Noord Holland en Zuid Holland dus mocht je in een andere regio wonen mag je natuurlijk ook altijd reageren.

Nou ja, mocht het je gezellig lijken om eens samen wat af te spreken om elkaar te leren kennen dan hoor ik het graag, PB'en mag ook altijd. :)
Alle reacties Link kopieren
Hoii! Leuk oproepje en heel herkenbaar, ik heb je een PB gestuurd. :-)
Hoi, leuk dat je gereageerd hebt, ik heb je een PB terug gestuurd. :)
Hoi!

Ik ben ook 34 woon in Amsterdam Zuid momenteel pauze met m’n vriend en daarnaast ook geen kids.

Ik hou wel van dezelfde dingen als jij geloof ik. Ben niet zo moeilijk alleen heb ik wel een lagere spierspanning waardoor ik dansen of
Een nacht doorhalen niet echt meer vol houd. Lijkt me leuk om kennis te maken
Hoi Maartje,

Bedankt voor je berichtje, leuk dat je van dezelfde dingen houdt als ik. Zelf trek ik hele nachten doorhalen ook niet zo goed meer als vroeger hoor, maar een avondje op een terras zitten lijkt me wel gezellig. Zeker met dit weer.

Als het je leuk lijkt om in contact te komen hoor ik graag van je via de PB. :)
Hola! Lijkt mij ook gezellig om te joinen! Wilde je eigenlijk pben maar heb nog geen idee hoe dat werkt 🙈
Hoi, wat leuk dat je reageert. Als je op mijn profiel klikt kan je de optie prive bericht sturen vinden. Lijkt me gezellig om je te spreken. :)
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke oproep. Als.er een groepje is ontstaan sluit ik mij graag aanmelden. Ik ben 35 jaar. Woon in Diemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven