Leuke meiden uit Utrecht!!

05-06-2009 10:02 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De laatste tijd raken steeds meer vrienden gesetteld of verlaten hun nestje. Daardoor wordt het gemis naar gezellige filmavonden of avondje uit steeds groter.

Vandaar mijn oproep. Ik ben opzoek naar gezellige, stoere meiden die net als ik houden van bijv. een terrasje, café en zo af en toe een festival bezoeken of een stukkie wielrennen. Ik ben (voor de zekerheid hetero ) spontane, vrolijke meid van 29.

Hopelijk tot snel!!
Hey Ladies!

Wat leuk dat dit topic zo populair is!

Ook ik woon in Utrecht en mij lijkt het ook fijn om mijn vrienden en kennissenkring uit te breiden. Ik ben niet zo´n sportieveling, maar ik hou wel erg van gezelligheid: culturele dingen, festivals, etentjes, terrasje, genieten in het park, langsgaan voor een kopje koffie/thee etc. Dingen die ik in dit topic volop zie terugkomen. Ik zie dat er een mailinglist is, daar kom ik graag op te staan. Mijn mailadres is:

riananoniem@gmail.com

Tot gauw!
Hela Hola,

Ook ik, 25 met niks dan vriendinnen die zich gesetteld hebben in de polder, zou graag wat leuke nieuwe mensen leren kennen.

Zou ik ook op de mailinglist mogen:

cheerupboys@live.nl

Ik hoop tot snel.

Groetjes!
Hoi allemaal,

Wat een leuke berichtjes in dit topic

Ik ben 31 jr, en woon in Zeist.

Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in of bij Utrecht.

Het is bij mij een beetje hetzelfde als ik bij anderen lees: mijn vriendinnen zijn na hun studie voor hun banen wegverhuisd naar andere delen van het land. Ikzelf werk hier en ben hier blijven wonen.

Het is heel gezellig om bij hen langs te gaan, maar ook gezelligheid dichter bij huis zou ik leuk vinden.

Ik heb lin gemaild met mijn e-mail adres,

Is er nog een plekje op de mail-lijst?

Groetje
Hola,

Als het mogelijk is wil ik mij ook graag nog aansluiten bij deze groep. Ik woon in Utrecht samen met mijn vriend en ben onlangs 30 geworden. Na mijn studie ben ik in Utrecht blijven wonen. Helaas ben ik veel vriendinnen in de tijd uit het oog verloren. Ik zou graag nieuwe contacten opdoen in Utrecht mijn stadje :-). Ik hou van sporten (tennis, fitness), uitgaan, terrasje pakken, uit eten, bioscoop, shoppen, etc.

Staan er binnenkort nog leuke dingen op het programma? Ik hoop dat ik aan de e-maillijst kan worden toegevoegd. Of heeft deze groep al een eigen Hyvespagina?

Wie weet tot snel!

Groetjes

utrecht.viva@hotmail.com
Wow m'n aller eerste post hier!

Ik ben Martine, 22, en eigenlijk wel opzoek naar een paar leuke nieuwe mensen in mn leven!

Ik hou echt heel erg van reizen en kan niet wachten om zo alweer een vliegtuig te pakken! Waarscheinlijk Thailand en drna Argentinie. Zo'n zin in!

Groetjess,,

Martine.
Hoi!

Ik ben Karin, 31 jaar, vrijgezel en ik woon in IJsselstein.

Ik moet zeggen dat bovenstaande erg leuk klinkt allemaal.

Ik heb een stel fijne vriendinnen en vrienden maar wel bijna allemaal gesetteld en kinderen en soms voel je daar een beetje buiten vallen als vrijgezel zonder kinderen

Ik mis dan ook weleens meiden waarmee ik lekker spontaan kan afspreken om leuke dingen mee te doen; terrasje of biosoop pakken, festival of strand of in de winter/najaar lekker op de zaterdag of zondagmiddag in de kroeg afspreken om lekker gezellig te kletsen of een lekkere strand- of boswandeling te maken.

Ik doe niet aan racefietsen maar ga wel op badminton binnenkort en ik hoop dat er nog een plekje is op de mailinglijst!

Mijn emailadres is: karinn77@live.nl

Groetjes en een fijne avond!
Hoi allemaal!

Ik lees hier allemaal bekende verhalen!!!

Ik hou ook van terrasjes (nu het nog kan), stappen, shoppen etc. Lijkt me leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen.

Kan ik ook op de maillijst? ols1979@live.nl

Groetjes en hopelijk tot snel!!

O, ja, .... heb geen racefiets!
**
anoniem_92207 wijzigde dit bericht op 06-10-2010 17:25
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Hallo allemaal! Ook ik zou graag op de maillijst komen! Ik ben 24, studeer en woon in Utrecht en zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen. Groetjes!
Hee! Een mailinglijst voor vriendinnen in Utrecht? I'm in!!

Ik woon al heel mijn leven in Utrecht, maar ben echt toe aan wat nieuwe contacten in mijn "statsie". Lekker op terrasjes zitten, eens naar een theatervoorstelling, film of festival of lekker een dagje op stap.

Ik werk zelf nogal onregelmatig en heb overdag vaak vrij. Mijn viendinnen zijn bijna allemaal druk, druk, druk....Het lijkt me echt leuk om wat nieuwe meiden te ontmoeten die zin hebben in gezelligheid.

Mag ik ook op die lijst?? Moet ik iemand dan even een prive berichtje sturen? Ik hou er niet zo van om mijn emailadres zo op het forum te gooien
Hey!

Wat leuk dat meer meiden op zoek zijn naar nieuwe mensen in Utrecht om gezellige dingen mee te doen! Ik ben 23, en woon pas sinds een paar maanden in Utrecht. Heb ook veel vriendinnen achtergelaten, en dus op zoek naar nieuwe meiden om gezellig een terrasje te pakken, filmpje kijken, samen koken, festivals/ life muziek bezoeken of gewoon n kopje thee

Zou ik me dus nog bij jullie kunnen aansluiten? Ik zal ook even iemand van jullie mailen, want zet ook niet graag mijn e-mail adres hier neer.

Groetjes,

Carlijn
Ik ben ook wel in voor uitjes in Utrecht. Heb sinds kort mijn ouderlijk huis verlaten en woon in Zeist.

Zet mij maar op de lijst (wie kan ik een bericht sturen met mijn mail?)
Hoi meiden!

ik hoop dat er nog een plekje vrij is op de mailinglijst? Ik ben 28 en woon samen in Utrecht. Ik ben altijd in voor gezelligheid en het lijkt me super om nieuwe mensen te leren kennen!

Ik hou van shoppen, basketballen, hardlopen, terrasje (niet in dit weer..), festivals en in de winter leuke feestjes zoals Awakenings.

email: (sta nu in lijst)

Tot snel misschien???
hoi hoi,

ik ben 24 en woon nu een jaartje in Utrecht. Het lijkt me super leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik wil graag ook op de mailinglijst

Als ik weet aan wie ik mijn mailadres kan geven ............

groetjes

Femke
Hmmm, misschien moeten we een nieuw Utrecht-lijstje maken, want volgens mij reageren de topic-starters niet meer
Hallo!

een vriendin van mij wees mij op deze site...en kan zeggen, ze heeft helemaal gelijk! Je kunt hier goed nieuwe vrienden zoeken! Ontzettend leuke berichten zie ik allemaal!

Hoe zit het met de mailinglijst? Is die al vol? Is er onderhand al een nieuwe lijst waar ik mij bij aan kan sluiten?

Ik werk onregelmatig en kan ook vaak overdag (dit las ik ook bij een paar anderen terug).

Sporten is een grote hobby van mij. Heb geen racefiets, maar houd wel van fietsen!

Ik hoop wat van iemand te horen.

Gr. Judith.
nieuwe mailinglijst lijkt me wel een goede. Ik heb echter niet zo`n goede planner en bijhouder dus iemand die het initiatief wilt nemen?
hey!

Ik heb een nieuw e-mail adres aangemaakt: meiden.utrecht@gmail.com

Als je hier even een mailtje heen stuurt zal ik het wachtwoord terugsturen, zodat we daar verder kunnen afspreken of een mailinglijst kunnen maken ofzo Lijkt me leuk om binnenkort een keer wat te gaan drinken ofzo om elkaar te leren kennen!

Groetjes Carlijn

ps.: het kan soms wel een paar dagen duren voor ik je terug-mail, maar zal mn best doen!
Ik heb gemaild :D
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde verhaal. Vriendinnen wonen overal in t land, lijkt mij gezellig om ook nieuwe mensen in de buurt te leren kennen.

Ik zal ook even een mailtje sturen!
Heb gemaild, ben benieuwd!
Ik heb ook gemaild, ben ook erg benieuwd.
...
Hallo allemaal!

Leuke topic! Ik ben 26 jaar, single en woon sinds deze zomer in Utrecht ivm werk. Voor de zekerheid heb ik een berichtje naar het emailadres gestuurd en mezelf aangemeld op de hyves.

Ik ben benieuwd! Wie weet tot ziens ;)

Groetjes Marleen
Hi...ik zag de Hyves, en heb me aangemeld (35, Utrechtse, net op het forum), wie weet komt er wat leuks uit om me aan me melden binnenkort :-) 's Kijken of ik er door kom...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven