Leuke meiden uit Utrecht!!

05-06-2009 10:02 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De laatste tijd raken steeds meer vrienden gesetteld of verlaten hun nestje. Daardoor wordt het gemis naar gezellige filmavonden of avondje uit steeds groter.

Vandaar mijn oproep. Ik ben opzoek naar gezellige, stoere meiden die net als ik houden van bijv. een terrasje, café en zo af en toe een festival bezoeken of een stukkie wielrennen. Ik ben (voor de zekerheid hetero ) spontane, vrolijke meid van 29.

Hopelijk tot snel!!
Hoi,

Klinkt leuk, altijd leuk om nieuwe mensen te leren, zeker mensen die ook wielrennen! Heb sinds kort een racefiets en dat bevalt erg goed!

Ik ben trouwens 26 en woon in Utrecht.

Wie weet kunnen we een keer fietsen en daarna op het terras ploffen?
Hoi, hebben jullie al op het terras gezeten? Kan ik nog aanschuiven? Ben 27 woon in omgeving Utrecht.

Toevallig net bezig met het aanschaffen van een 2ehands racefiets, dus fietsen klinkt goed, terrasje klinkt goed. (zonder fietsen kan ook) :-)

grt.
Hoi allemaal,

Geen racefiets, maar het lijkt me wel leuk om iets af te spreken. Ik ben 28 jaar en woon sinds 1,5 jaar in Utrecht, ook mijn meeste vriendinnen zijn gesetteld. Film, terras en festival: ben overal voor in!

Het lijkt me leuk iets van jullie te horen!
Willen jullie een datum prikken? grt.
Hey! Ik heb hetzelfde verhaal; veel vrienden uitgevlogen na studie terwijl ik zelf in Utrecht ben blijven hangen want ik vind het hier veel te gezellig. Ben een zelfstandige meid van 29 en altijd in voor een terrasje/shoppen//filmpje/cultureel uitje/dagje weg/ etc.

heb alleen een oude gare omafiets
Ik ben racefietsloos en studeer er en woon in de buurt. Lijkt me wel leuk om wat meiden te leren kennen voor terrasje, feestje en dan luister ik wel naar jullie sportverhalen.

Mijn email: spijker.viva@gmail.com
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Is het een idee volgende week of die week erna doordeweek 's avonds iets afspreken in Utrecht? Of is er inmiddels al iets gepland?

Groetjes
Hey meiden,

Lijkt mij ook leuk om mee te gaan. Verhuisd naar Utrecht en lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben 29 jaar en houdt van filmpje, terrasje, hapje eten, shoppen, wijntje, paardrijden en ja ook fietsen hahahaha.

Binnenkort afspreken lijkt me leuk!

Groetjes Lin
Wat leuk! Nooit gedacht dat hier ook wielrennende ladies te vinden zijn. Ik heb er sinds kort ook een en vind het vooral met lekker weer heerlijk om een rit te maken. Dus als jullie al plannen hebben.... ik haak graag aan! (maar gewoon een roseetje op het terras of een cappucino gezellig in een kroegje hou ik ook heel erg van! )

Over mij: 31 jaar, single en woon bijna twee jaar in Utrecht en werk in Amsterdam. Ben in m'n vrije tijd veeeel te druk met leuke dingen doen maar vind het altijd leuk om weer even wat nieuwe mensen te leren kennen!
Nou ook hier geen race fiets, maar ik ben er een tijdje tussenuit geweest en vanaf volgende week weer in Utrecht. Lijkt me leuk bij jullie aan te schuiven. t wordt wel een grote club geloof ik!

Ben 25 jaar, single en hou van muziek, koken en lekker eten
klinkt leuk!

Hoop dat jullie 33 niet te oud vinden..schijn er jong uit te zien

ik heb iig hetzelfde verhaal,leuke groep vriendinnen maar veel wonen er niet meer in utrecht!En ik ben erg van de spontane terrasjes en de roseetjes etcetcVerder loop ik hard en nog veel meer :-),hbo gedaan,en veel ah reizen

N datum prikken?
Gezellig!

Ik sluit me graag aan bij julie! Ik ben net naar Utrecht verhuisd en veel vrienden achtergelaten. De meeste daarvan zijn ook nog eens niet meer single, dus ik mis de gezellige uitjes wel! Ik werk fulltime, ben 32 en hou van gezellig stappen, terasje; lekker eten; eigenlijk ben ik overal wel voor in.

Hebben jullie al een datum geprikt?

Mijn mail is: bbruls@gmail.com
hoi allemaal,

Ik woon ook in Utrecht en zoek vriendinnen om spontaan een glas rose op een terras te gaan drinken, naar het strand te gaan enz.

Wat dachten jullie van donderdagavond ?

Ik zal voor de zekerheid mijn e-mail adres geven:

adsl455757@tiscali.nl

Groetjes Roza
...
Donderdag komt mij niet zo goed uit, ik ben dan pas laat terug in Utrecht van mn werk. Als er een mailinglist ofzo is inmiddels, zet mij er ook maar op! Misschien is in het weekend afspreken een beter idee dan doordeweekse avond ivm werk enzo??

mn email is: p.moos@live.nl
Hoi allemaal!!

Leuk dat jullie hebben gereageerd, alleen heb ik de laatste tijd de reacties niet bijgehouden :-S Lekker slim.....

Mijn e-mailadres is: lindavdlaak@hotmail.com

Donderdag kan ik helaas niet maar ik schuif graag een ander keertje aan!! Gaat er iemand naar de culturele zondag? Misschien kunnen we dan meeten?

Ik ga vaak op zondag een stukje touren dus wie zin heeft is welkom!!

Hopelijjk tot snel!

Lin
Culturele zondag lijkt me leuk! Ik kan in ieder geval wel!.

Zeg maar hoelaat en waar!

Groetjes B
Wanneer is culturele zondag?
http://www.culturelezonda ... o.php?a=show_visitor_home

Is a.s. zondag in Zuilen van 13.00 tot 19.30. Er zijn podia, genoeg eten en drank, bazaar en nog veel meer. Lijkt me leuk om elkaar daar te treffen!

Groetjes B
Komende donderdag en zondag kan ik allebei niet! maar we kunnen misschien nog eens afspreken, mijn mail is 053608@skim.com

lfs Sophie
Gewoon vrijdagavond of zaterdagavond in de stad dan? Is dat een optie?
Ik ben nog druk aan het stdueren en heb de komende weken nog even erg pittige tentamens. Maar vanaf 7 juli heb ik alle tijd!
Wat een leuke afspraken al. Ik kan ook wel een keer op donderdagavond, vrijdagavond of in het weekend. Gezellig.

Mag ik ook op de maillijst? linda815@hotmail.com

Tot gauw!
Wie wil vrijdagavond een drankje doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven