Leuke meiden uit Utrecht!!
vrijdag 5 juni 2009 om 10:02
Hoi!
De laatste tijd raken steeds meer vrienden gesetteld of verlaten hun nestje. Daardoor wordt het gemis naar gezellige filmavonden of avondje uit steeds groter.
Vandaar mijn oproep. Ik ben opzoek naar gezellige, stoere meiden die net als ik houden van bijv. een terrasje, café en zo af en toe een festival bezoeken of een stukkie wielrennen. Ik ben (voor de zekerheid hetero ) spontane, vrolijke meid van 29.
Hopelijk tot snel!!
De laatste tijd raken steeds meer vrienden gesetteld of verlaten hun nestje. Daardoor wordt het gemis naar gezellige filmavonden of avondje uit steeds groter.
Vandaar mijn oproep. Ik ben opzoek naar gezellige, stoere meiden die net als ik houden van bijv. een terrasje, café en zo af en toe een festival bezoeken of een stukkie wielrennen. Ik ben (voor de zekerheid hetero ) spontane, vrolijke meid van 29.
Hopelijk tot snel!!
vrijdag 5 juni 2009 om 22:41
maandag 15 juni 2009 om 12:15
dinsdag 16 juni 2009 om 17:12
dinsdag 16 juni 2009 om 17:22
Ik ben racefietsloos en studeer er en woon in de buurt. Lijkt me wel leuk om wat meiden te leren kennen voor terrasje, feestje en dan luister ik wel naar jullie sportverhalen.
Mijn email: spijker.viva@gmail.com
Mijn email: spijker.viva@gmail.com
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 19 juni 2009 om 18:01
zaterdag 20 juni 2009 om 17:56
Wat leuk! Nooit gedacht dat hier ook wielrennende ladies te vinden zijn. Ik heb er sinds kort ook een en vind het vooral met lekker weer heerlijk om een rit te maken. Dus als jullie al plannen hebben.... ik haak graag aan! (maar gewoon een roseetje op het terras of een cappucino gezellig in een kroegje hou ik ook heel erg van! )
Over mij: 31 jaar, single en woon bijna twee jaar in Utrecht en werk in Amsterdam. Ben in m'n vrije tijd veeeel te druk met leuke dingen doen maar vind het altijd leuk om weer even wat nieuwe mensen te leren kennen!
Over mij: 31 jaar, single en woon bijna twee jaar in Utrecht en werk in Amsterdam. Ben in m'n vrije tijd veeeel te druk met leuke dingen doen maar vind het altijd leuk om weer even wat nieuwe mensen te leren kennen!
zondag 21 juni 2009 om 19:25
zondag 21 juni 2009 om 21:29
klinkt leuk!
Hoop dat jullie 33 niet te oud vinden..schijn er jong uit te zien
ik heb iig hetzelfde verhaal,leuke groep vriendinnen maar veel wonen er niet meer in utrecht!En ik ben erg van de spontane terrasjes en de roseetjes etcetcVerder loop ik hard en nog veel meer
,hbo gedaan,en veel ah reizen
N datum prikken?
Hoop dat jullie 33 niet te oud vinden..schijn er jong uit te zien
ik heb iig hetzelfde verhaal,leuke groep vriendinnen maar veel wonen er niet meer in utrecht!En ik ben erg van de spontane terrasjes en de roseetjes etcetcVerder loop ik hard en nog veel meer
N datum prikken?
maandag 22 juni 2009 om 17:03
Gezellig!
Ik sluit me graag aan bij julie! Ik ben net naar Utrecht verhuisd en veel vrienden achtergelaten. De meeste daarvan zijn ook nog eens niet meer single, dus ik mis de gezellige uitjes wel! Ik werk fulltime, ben 32 en hou van gezellig stappen, terasje; lekker eten; eigenlijk ben ik overal wel voor in.
Hebben jullie al een datum geprikt?
Mijn mail is: bbruls@gmail.com
Ik sluit me graag aan bij julie! Ik ben net naar Utrecht verhuisd en veel vrienden achtergelaten. De meeste daarvan zijn ook nog eens niet meer single, dus ik mis de gezellige uitjes wel! Ik werk fulltime, ben 32 en hou van gezellig stappen, terasje; lekker eten; eigenlijk ben ik overal wel voor in.
Hebben jullie al een datum geprikt?
Mijn mail is: bbruls@gmail.com
maandag 22 juni 2009 om 21:50
hoi allemaal,
Ik woon ook in Utrecht en zoek vriendinnen om spontaan een glas rose op een terras te gaan drinken, naar het strand te gaan enz.
Wat dachten jullie van donderdagavond ?
Ik zal voor de zekerheid mijn e-mail adres geven:
adsl455757@tiscali.nl
Groetjes Roza
Ik woon ook in Utrecht en zoek vriendinnen om spontaan een glas rose op een terras te gaan drinken, naar het strand te gaan enz.
Wat dachten jullie van donderdagavond ?
Ik zal voor de zekerheid mijn e-mail adres geven:
adsl455757@tiscali.nl
Groetjes Roza
dinsdag 23 juni 2009 om 18:35
Donderdag komt mij niet zo goed uit, ik ben dan pas laat terug in Utrecht van mn werk. Als er een mailinglist ofzo is inmiddels, zet mij er ook maar op! Misschien is in het weekend afspreken een beter idee dan doordeweekse avond ivm werk enzo??
mn email is: p.moos@live.nl
mn email is: p.moos@live.nl
dinsdag 23 juni 2009 om 18:39
Hoi allemaal!!
Leuk dat jullie hebben gereageerd, alleen heb ik de laatste tijd de reacties niet bijgehouden :-S Lekker slim.....
Mijn e-mailadres is: lindavdlaak@hotmail.com
Donderdag kan ik helaas niet maar ik schuif graag een ander keertje aan!! Gaat er iemand naar de culturele zondag? Misschien kunnen we dan meeten?
Ik ga vaak op zondag een stukje touren dus wie zin heeft is welkom!!
Hopelijjk tot snel!
Lin
Leuk dat jullie hebben gereageerd, alleen heb ik de laatste tijd de reacties niet bijgehouden :-S Lekker slim.....
Mijn e-mailadres is: lindavdlaak@hotmail.com
Donderdag kan ik helaas niet maar ik schuif graag een ander keertje aan!! Gaat er iemand naar de culturele zondag? Misschien kunnen we dan meeten?
Ik ga vaak op zondag een stukje touren dus wie zin heeft is welkom!!
Hopelijjk tot snel!
Lin
dinsdag 23 juni 2009 om 21:09
http://www.culturelezonda ... o.php?a=show_visitor_home
Is a.s. zondag in Zuilen van 13.00 tot 19.30. Er zijn podia, genoeg eten en drank, bazaar en nog veel meer. Lijkt me leuk om elkaar daar te treffen!
Groetjes B
Is a.s. zondag in Zuilen van 13.00 tot 19.30. Er zijn podia, genoeg eten en drank, bazaar en nog veel meer. Lijkt me leuk om elkaar daar te treffen!
Groetjes B
dinsdag 23 juni 2009 om 21:17
Komende donderdag en zondag kan ik allebei niet! maar we kunnen misschien nog eens afspreken, mijn mail is 053608@skim.com
lfs Sophie
lfs Sophie
woensdag 24 juni 2009 om 19:47
Wat een leuke afspraken al. Ik kan ook wel een keer op donderdagavond, vrijdagavond of in het weekend. Gezellig.
Mag ik ook op de maillijst? linda815@hotmail.com
Tot gauw!
Mag ik ook op de maillijst? linda815@hotmail.com
Tot gauw!