Leuke meiden uit Utrecht!!

05-06-2009 10:02 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De laatste tijd raken steeds meer vrienden gesetteld of verlaten hun nestje. Daardoor wordt het gemis naar gezellige filmavonden of avondje uit steeds groter.

Vandaar mijn oproep. Ik ben opzoek naar gezellige, stoere meiden die net als ik houden van bijv. een terrasje, café en zo af en toe een festival bezoeken of een stukkie wielrennen. Ik ben (voor de zekerheid hetero ) spontane, vrolijke meid van 29.

Hopelijk tot snel!!
ps misschien handig om een mailinglist te maken ,handiger snel te contacten,dan via de site?
Ik ben van de partij vrijdag! Zeg maar waar en hoelaat...
Helaas, dit weekend ga ik het niet redden, wil wel snel weer x gaan fietsen, dus wie daar zin in heeft...?
Assiepas is zo aardig geweest om een begin te maken met een mailinglist, maar volgens mij heeft lang niet iedereen z'n mailadres achtergelaten. Dus als jullie dat alsnog doen dan zet ik ik jullie op de mailinglist erbij!

Groetjes Bebe
...
mijn mail: annep81@hotmail.com (niet m'n officiele adres want dat zet ik hier liever niet neer...)
Hallo meiden.

De eerste datum is geprikt via de mailinglijst. Als je daar ook op wilt komen te staan dan laat je mialadres even achter op het forum.

anyway: eerste datum: a.s. dinsdagavond om 7 u bij zussen in Utrecht! Wie wil aanschuiven kan gewoon komen!
Ik verhuis over 2 maanden naar Utrecht en ik ken er eigenlijk nog niemand. Het lijkt me erg gezellig om wat mensen te leren kennen om af en toe gezellig wat te gaan drinken, te shoppen, te ontspannen, of andere dingen te ondernemen. Een soort van menselijk navigatiesysteem die zorgt dat ik niet hopeloos verdwaal tijdens mijn zoektocht naar de meest leuke spots van de stad is natuurlijk ook wel erg gezellig.

Ik ben 32 jaar, werkend en hoop op de mailinglijst te mogen

Ik zal bebe28 een berichtje sturen, ik wil liever mijn e-mailadres hier niet neerzetten ivm spam en privacy.
Ah, ik dacht dat het donderdag zou zijn... (het is de hitte zeker!). Dinsdag gaat me helaas niet lukken.
We kunnen ook beide data aanhouden. Donderdag en dinsdag. Dan hoef je ook niet zoveel namen in een keer te onthouden. Ik kan beide avonden.

Groetjes

Bebe
Hoi allemaal,

Voor degenen die nog niet hebben meegedaan aan de email discussie: we gaan dinsdagavond en donderdag avond afspreken, 2 avonden omdat veel mensen 1 van de avonden niet kunnen... Dus:

- dinsdag 30 juni: 19.00, Zussen, voor de ingang

- donderdag 2 juli: 19.00, Zussen, voor de ingang

Tot ziens op dinsdag en/of donderdag!
Hi!

Hartstikke leuke plannen! Helaas heb ik vanavond al gemist, maar het lijkt me leuk om donderdag aan te sluiten.

mocht er nog een mailinglist zijn, mijn emailadres is dutchie1@live.com

tot donderdag!
Jammer! Was té laat thuis uit werk gisteren om nog mee te kunnen gaan en kan donderdag ook niet maar ik blijf het hier wel in de gaten houden zodat ik snel een andere keer kan aanhaken!

Voor de wielrenners nog wel een leuke tip: d'r is sinds kort een damesfietsgroepje actief; zelf ben ik pas voor de eerste keer meegeweest en vond het erg leuk! We hebben een rondje van ong. 50 km. gefietst en in het gastenboek kun je zelf aangeven als je een keer meewilt. Op dinsdag wordt er meestal gefietst, dus voor wie een keer meewil: leediesopdefiets-punt-mygb-punt-nl
Hello Ladies!

ff een update: de eerste twee meetings zijn afgelopen week geweest en het was super gezellig. Nu wordt het tijd voor een vervolg. De meeste afspraken worden gemaakt via de mailinglist dus als jullie nog geen mailadres hebben achtergelaten dan mis je wel wat

We proberen in iig wel steeds de datums die geprikt zijn ook hier achter te laten, maar als je je mail hier neer zet dan zorg ik er wel voor dat jullie ook in de mailinglist terecht komen.

greetz

bebe
Hoihoi,

Via de mailinglist is een net een nieuwe afspraak gemaakt. Morgen (zondag dus) om 15.00 op het terras van de Poort (ledig erf). Wie wil en kan mag natuurlijk aanschuiven...

Tot morgen

Bebe
He, jammer; de Poort vanmiddag gaat ook alweer niet lukken... . Zal gelijk m'n mailadres achterlaten, zodat ik het volgende keer wat eerder weet. Borrel ze vanmiddag!
He dames,

Ik (32) woon sinds een jaar in Utrecht en ken er ook nog niet zo veel mensen. Jullie clubje lijkt mij harstikke gezellig. Willen jullie mij aan de mailinglijst toevoegen?

Mijn mailadres: Malin_dilupo@hotmail.com

Groetjes.
Hoi meiden,

Klinkt leuk allemaal. Zet mij ook maar op de mailinglijst. Ik ben ook wel in om nieuwe mensen in Utrecht te leren kennen. Dus als er weer een nieuwe datum is geprikt dat jullie afspreken dan hoor ik dat graag. Assiebes of bebe28, willen jullie mij op de mailinglijst zetten? Mijn e-mail: downunder1981@live.nl

Ik ben trouwens 28 jaar en altijd in voor een hoop gezelligheid. Veel vriendinnen van mij zijn inmiddels ook gesetteld dus ken het gevoel dat je wel wat wil doen, maar dat er dan even niemand is die je kan vragen.

Hoop jullie snel een keer te ontmoeten!

Groetjes,

Smiling
Haai allemaal!

op dit moment ben ik mij zo ernstig aan het vervelen, dat ik mijn grote vriend google heb laten zoeken naar vriendinnen!

Ben nooit zo van het contacten via internet, maar toen ik alle berichtjes in dit topic las, werd ik stiekem toch wel een beetje (errug) enthousiast

Mijn vriendinnen zijn helaas verhuisd, dus ben op zoek naar gezelligheid in de buurt. Mis het ontzettend om spontaan "ff" langs te wippen.. om bij te kletsen.. of om iets te ondernemen. Dus voordat ik transformeer tot een 26-jarige huismus, zou ik mij graag ook willen inschrijven op jullie mailing list!

waar kan ik mijn mail adres achterlaten zonder dat half-viva-lezend-nederland meekijkt?

Greetz Sel_82
Hoi allemaal,

Dat klinkt leuk!! Ik (net 33, woon samen en vrienden wonen overal in Nederland) woon sinds een jaar in Utrecht en ken hier nog weinig mensen.

Lijkt me vooral leuk om weer eens te gaan stappen (veeeel te lang geleden dat ik was dansen... ), maar terrasjes en andere leuke dingen ben ik ook helemaal voor in!! Ook door de week keer spontaan als de zon gewoon schijnt.

Ik mail bebe28 even met mijn mailadres voor de maillinglist!
Hi,

Wat een leuke berichten allemaal! Is er nog plaats voor een gezellige sportieve 32 jarige Utrechtse?? Wil iemand mijn emailadres toevoegen aan de mailinglist?

Hopelijk tot snel (maar eerst op vakantie..)

zonnigezomer@live.nl
Hi,

Heb met mijn suffe hoofd een verkeerd emailadres opgegeven. Mijn juiste adres is summerinthecity@live.nl.

Hopelijk tot binnenkort!
Hallo!

Hier nog een late reactie, maar ik zie de oproep nu pas. Ik heb ook interesse! Ben 28 jaar en ben net als jullie op zoek naar meer leuke meiden in Utrecht om mee af te spreken en ook zoek ik een fietsmaatje! Ik was ooit vrij fanatiek maar sinds 3 jaar heb ik het racefietsen heel erg laten verslonzen. Zonde! Want ik heb wel een goeie racefiets die nu staat te niksen. En ik moet echt weer trainen voor ik een gemiddelde van 25 km/uur ga halen. Dus als jullie een beetje hetzelfde niveau hebben dan hoor ik het graag!

Verder ben ik een hele normale meid :-) Hou van gezelligheid, dus ga graag naar terrasjes, festivals en naar het park om te kletsen. Ook hetero, single en altijd in voor leuke gesprekken!

Jullie kunnen we mailen op pebbeltje2@live.nl

Groetjes!!
Hey Meiden,

Wonend in de Meern (bij Utrecht) zoek ik ook naar leuke nieuwe mensen in de omgeving.

Gezellig terrasje pakken, naar het strand, festival, stappen, sporten zijn dingen die ik leuk vind.

Of gewoon even gezellig babbelen en koffie/theetje drinken.

Hou van spontane actie`s bellen om te vragen of je vanavond zin hebt iets te gaan doen.

Motto is n.l. nee heb je en ja kan je krijgen.

Ben 31 jaar, sportief, zelfstandig en wil graag vrienden/kenissenkring uitbreiden.
Hey hallo allemaal,

Dit klinkt allemaal erg gezellig ! Heb de laatste tijd inderdaad ook "last" van vrienden die gesetteld zijn en dus steeds minder vaak afspreken. Dus het lijkt me leuk om een keer mee te gaan.

Ik woon in nieuwegein en ben 28 jaar. Sporten vind ik erg leuk om te doen en ik moet ! echt nog eens een race fiets aanschaffen. Want ik kijk altijd redelijk jaloers als ik er weer eens een voorbij zie komen.

Heb wel erg onregelmatig werk maar er zal vast wel een datum tussen zitten dat ik gezellig mee kan.(suske-d@hotmail.com)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven