Leuke penvriendinnen gezocht.
maandag 6 april 2009 om 21:25
Hallo. Ik ben een meid van 24 jaar, en kom uit Hoogeveen (drenthe). Ik ben via deze weg opzoek naar leuke penvriendinnen, om zo af en toe is leuk mee te pennen. Ik ben verder nergens naar opzoek, want woon al samen. Heb jij interesse om gezellig met mij te pennen, en leuke brieven te schrijven? Laat dan een leuk berichtje achter, en wie weet kunnen wij dan binnenkort met elkaar pennen.
Wie weet tot schrijfs!!!
Groetjes
Tulpje24
Wie weet tot schrijfs!!!
Groetjes
Tulpje24
Oud en gelukkig worden
dinsdag 14 april 2009 om 11:37
Hoi Tulpje24
Als jij begint over penvriendinnen denk ik aan vervolgen tijden dat ik postpapier voor mijn verjaardag vroeg wat er dan met de zelfde lichting die dag weer uitvloog naar de hoeken van ons land! Haha mooie tijden! Ik zou wel weer eens mijn goede pen uit zijn doosje willen halen om te schrijven ipv te typen! Ik ben Laura, 24 jaar uit het westen van het land. Hoop wat van je te horen!
Groetjes!
Als jij begint over penvriendinnen denk ik aan vervolgen tijden dat ik postpapier voor mijn verjaardag vroeg wat er dan met de zelfde lichting die dag weer uitvloog naar de hoeken van ons land! Haha mooie tijden! Ik zou wel weer eens mijn goede pen uit zijn doosje willen halen om te schrijven ipv te typen! Ik ben Laura, 24 jaar uit het westen van het land. Hoop wat van je te horen!
Groetjes!