leuke vent zoekt leuke meid

06-10-2009 11:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo viva meiden ik ben jan 37 jaar en niet onknap zegt mn buuf tenminste:-).en ben eigenlijk hier op zoek naar een leuke meid om mijn leven te verrijken,leuke dingen te doen,avondje stappen ,lekker eten ,goed gesprek op niveu en meer van dat soort dingen.waar je vandaan komt maakt me niet zoveel uit ik heb een auto,zelf kom ik uit nh als je meer wil weten dan mag je me mailen/pb en dan mss een keer op msn

gr jan
Wat dacht je van een datingsite? Of ben je te zuinig om daar geld aan te spenderen???
nee hoor maar ik zoek eigenlijk meer een leuke meid dan een adviseur hoe ik aan een date moet komen
Als je die zoekt raad ik je aan om toch naar de adviseur te luisteren.
Nou, ik had je bijna toegevoegd als vriend, maar toen ik zag dat je niveu schreef, was de liefde al over....
Dat kan ik me voorstellen Pinkster. Het had niets te maken met het feit dat GroteJan geen hoofdletters weet te vinden op zijn toetsenbord, geen spaties kan vinden tussen de interpuncties en dat hij werkelijk niets over zichzelf vertelt. Niveu. Klaar. Punt.
Ja en nu de foto. Ook al niet van Niveu. Jammer.
Nou nou meisjes, niet zo miepen.

Grotejan, neuken?
Nee, deze foto gaat het ook niet doen, Jan. Maak nou in ieder geval een foto tegen een normale achtergrond, doe die zonnebril af en misschien een stukje hals en die eventuele brede schouders van je.

Ofzo, iéts meer Niveu.
nou nou wat een reacties,dat haal ik geen eens op mn hyves in 10 dagen joh!!
Aangezien Viva geen datingsite is, wordt dit oproepje gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven