Leuke vriendinnen gezocht in ARNHEM (30 +) !!!!
dinsdag 13 januari 2009 om 16:10
woensdag 29 juli 2009 om 23:11
Hallo Marischka ,
Leuk, dat je reageert !
Als je mij even je e-mailadres doorgeeft mail ik je de voorstellen via de datumprikker !
Groetjes,
Saskia (saskia1237@hotmail.com)
Leuk, dat je reageert !
Als je mij even je e-mailadres doorgeeft mail ik je de voorstellen via de datumprikker !
Groetjes,
Saskia (saskia1237@hotmail.com)
woensdag 19 augustus 2009 om 20:20
hallo!
Wat leuk dat jullie afspreken en leuke dingetjes doen.
Het lijkt mij ook gezellig om eens mee te gaan. Ik woon in Arnhem centrum en ben 36 jaar. Sinds kort single en op zoek naar wat meer contacten in Arnhem.
Ik vind heel veel leuk; kunst, cultuur, uitgaan (dollars, babo, cafe vrijdag bijv.), mijn katten, lezen, fietsen, muziek, concerten (festivallen, rock).
Ik hoor het wel!
Gr, Bianca
Wat leuk dat jullie afspreken en leuke dingetjes doen.
Het lijkt mij ook gezellig om eens mee te gaan. Ik woon in Arnhem centrum en ben 36 jaar. Sinds kort single en op zoek naar wat meer contacten in Arnhem.
Ik vind heel veel leuk; kunst, cultuur, uitgaan (dollars, babo, cafe vrijdag bijv.), mijn katten, lezen, fietsen, muziek, concerten (festivallen, rock).
Ik hoor het wel!
Gr, Bianca
donderdag 20 augustus 2009 om 17:06
Hallo Bianca ,
Leuk, dat je reageert !
Als je op de "lijst" wilt voor de activiteiten, stuur mij maar even een mailtje...
Het e-mailadres is: saskia1237@hotmail.com.
Groetjes,
Saskia
Leuk, dat je reageert !
Als je op de "lijst" wilt voor de activiteiten, stuur mij maar even een mailtje...
Het e-mailadres is: saskia1237@hotmail.com.
Groetjes,
Saskia
maandag 7 september 2009 om 22:31
vrijdag 11 september 2009 om 16:57
Hallo allemaal,
Sorry, ben even een tijdje niet meer op deze site gekomen. Ben nog wel steeds geinteresseerd in meer contacten in Arnhem en omstreken. Gezellig.
De laatste tijd heb ik geen internet meer thuis. Moet er wel mee bezig, maar ben het voor nu nog ff op de langere baan aan het schuiven. Daardoor kunnen mijn reacties ietwat later komen
Groeten
Els
Sorry, ben even een tijdje niet meer op deze site gekomen. Ben nog wel steeds geinteresseerd in meer contacten in Arnhem en omstreken. Gezellig.
De laatste tijd heb ik geen internet meer thuis. Moet er wel mee bezig, maar ben het voor nu nog ff op de langere baan aan het schuiven. Daardoor kunnen mijn reacties ietwat later komen
Groeten
Els