leuke vriendinnen gezocht

13-05-2009 14:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een 33 jarige vrouw uit rotterdam. iedereen om mij heen is gesetteld etc, en daar zit je dan alleen op de bank. Ik ben nog te jong om binnen te zitten en ik vind teveel dingen leuk om te doen. Zoals reizen, dagtripjes,winkelen, filmpje,concerten etc. Zit er iemand in hetzelfde schuitje? En heb je zin om leuke dingen te ondernemen? Ik hoor graag van je.

Groetjes sharon

shar23_nl@hotmail.com
Hoi hoi,

ik ben wel gesettled maar woon sinds een paar maanden samen in Rotterdam en ken hier nog maar heel weinig mensen... En ik wil ook wel eens met vrouwen op stap ipv van met mijn vriend en zijn vrienden.... :-) is ook leuk maar toch anders!

Je kan me, als je wil, mailen op karchino@hotmail.com
Hoi!

Heel herkenbaar verhaal. De meeste meiden in mijn omgeving zijn ook gesetteld en ik heb net als jij geen zin om op de bank te zitten! Ik ben 30 jaar en woon in de buurt van Rotterdam.

Lijkt me gezellig om een keer af te spreken. mijn mailadres is: williams1@live.nl
Hallo Sahorn!

Ik woon op een half uurtje rijden van Rotterdam, maar ga er wel regelmatig stappen e.d. Misschien leuk om eens af te spreken?

merie74@live.nl
Hoi meiden!

En ook voor mij is dit een heel herkenbaar verhaal! Ook hier is het zo dat mijn vriendinnen ondertussen behoorlijk gesetteld zijn of zich aan en het settelen zijn en niet meer altijd de zin en of de tijd hebben om bovengenoemde dingen te gaan doen of om een avondje te gaan stappen. Ik ben een vlotte meid van 31 en woon op ongeveer 20 minuutjes rijden van Rotterdam, dus bij deze meld ik me ook aan!!

Misschien tot mails/ziens?

Groetjes,

Nicole

nicky_77@live.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven