Meiden in Eindhoven en omgeving

09-05-2011 21:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik ben Wendy, 26 jaar en woon in Eindhoven. Ik ben op zoek naar leuke/gekke meiden in Eindhoven en omstreken om leuke dingen mee te doen.

Door de jaren heen zijn wat vriendschappen verwaterd, o.a. doordat vriendinnen richting Randstad zijn gaan samenwonen. Hoewel ik zelf al enkele jaren een relatie heb, merk ik wel steeds meer dat ik de gezelligheid van 'meiden onder elkaar' mis.

Ik denk hierbij aan filmpje kijken (al dan niet in de bios), terrasje pakken, shoppen, dagjes weg, koken etc. Ik ben zelf ook altijd in om iets nieuws te proberen.

Ik ben een spontane meid, die wellicht in het begin even de kat uit de boom kijkt, maar stiekem ook hartstikke gek.

Hou jij wel van een lolletje, herken jij je in bovenstaande en wil je graag nieuwe mensen leren kennen, stuur me dan een mailtje op schatjuh1985@hotmail.com en wellicht dat we binnenkort eens gezellig af kunnen spreken.

Groetjes Wendy
Hoi Wendy

Ik heb je toegevoegd op msn ;)

Groetjes!
Ik heb je een mailtje gestuurd!!
Hoihoi

heb je ook toegevoegd op msn

Grtz Ing
ik heb je een mailtje gestuurd!
Hey hey,

Is er al een keer iets afgesproken eigenlijk?

IK ben zelf 27, single en woon drie kwartier van eindhoven af...

HOor t graag

Aan de rest: waar komen jullie eigenlijk vandaan?

Groetjes

Es
Heey,

Wat leuk dit !!

Ik woon ook net 1 uurtje van eindhoven af ;)

Grt
Hey!

Ik woon sinds enkele maanden in Eindhoven en ben daarom ook op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen (terrasje, bios, uit eten, stappen etc.).

Ben benieuwd of jullie al een x-tje met elkaar hebben afgesproken? Of gaan jullie dat op korte termijn doen? Dan lijkt het me erg leuk om mee te gaan..

Groetjes,

Angela
Hey Angela82 en de andere meiden,

Ik ga met een aantal meiden volgende week zaterdag wat eten en drinken in Eindhoven. Je kunt eventueel aansluiten..

Laat maar weten.

Gr. Es
Hey Esme_,

Hartstikke leuk! Kennen jullie elkaar van het Vivaforum? En hebben jullie al vaker afgesproken?

Sluit me in ieder geval graag bij jullie aan volgende week zaterdag. Hoor graag van je om hoe laat en waar.

Groetjes,

Angela
Hallo allemaal! Wat een leuk idee! Ik ben 26 en woon samen in eindhoven. Het lijkt mij ook hartstikke leuk om andere meiden te ontmoeten. Haha dit klinkt wel gek maar : mag ik ook mee? :-)

En zijn jullie met elkaar aan het emailen hierover oid?

Groetjes!
Hoi allemaal,

Ik ben Wendy en ben dit topic zelf enige tijd geleden begonnen. N.a.v. dit topic zijn er meiden geweest die me zijn gaan mailen, waardoor het contact buiten het forum een eigen leven is gaan leiden. Het grappige is dat ik zojuist vandaag een mailtje van iemand heb gekregen die mij vroeg waar "we" volgende week zaterdag af zouden spreken.

Allereerst een superleuk initiatief, maar deze hebben jullie niet aan mij te danken (ik denk aan Esme?). Wel zou ik het ook (nog steeds) leuk vinden om met z'n alles af te spreken, dus verneem graag wat de exacte plannen zijn.

Groetjes en wellicht tot gauw!

Wendy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven