Meiden omg Amersfoort gezocht
zaterdag 19 september 2009 om 16:39
Hey meiden!
Voor mijn vriend ben ik naar het midden van het land verhuisd. Inmiddels woon ik hier alweer 3 maanden, maar heb nog niet echt de kans gehad om mijn sociale netwerk uit te breiden.
Ik ben een gezellige, spontane, prettig gestoorde meid van 25.
Ik ben in voor van alles, van lekker luieren in de zon tot aan een potje lasergamen. Reizen is mijn passie en deze deel ik sinds kort met fotografie.
Als jullie meer willen weten, let me know!
Groetjes Janneke
Voor mijn vriend ben ik naar het midden van het land verhuisd. Inmiddels woon ik hier alweer 3 maanden, maar heb nog niet echt de kans gehad om mijn sociale netwerk uit te breiden.
Ik ben een gezellige, spontane, prettig gestoorde meid van 25.
Ik ben in voor van alles, van lekker luieren in de zon tot aan een potje lasergamen. Reizen is mijn passie en deze deel ik sinds kort met fotografie.
Als jullie meer willen weten, let me know!
Groetjes Janneke
woensdag 30 september 2009 om 22:29
Hai Janneke,
Ik verhuis binnenkort ook naar Amersfoort en ken er eerlijk gezegd nog helemaal niemand behalve mijn vriend. Omdat ik een sociaal dier ben zou ik graag mensen willen leren kennen, vandaar dat ik op je berichtje reageer
Hoe bevalt het tot nu toe? Heb je je draai een beetje kunnen vinden in deze stad?
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen en misschien reageren er nog wel meer leuke meiden!
Ik verhuis binnenkort ook naar Amersfoort en ken er eerlijk gezegd nog helemaal niemand behalve mijn vriend. Omdat ik een sociaal dier ben zou ik graag mensen willen leren kennen, vandaar dat ik op je berichtje reageer
Hoe bevalt het tot nu toe? Heb je je draai een beetje kunnen vinden in deze stad?
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen en misschien reageren er nog wel meer leuke meiden!
donderdag 1 oktober 2009 om 07:34
Hallo meiden,
Mag ik ook meeschrijven? Ik woon nu in Brabant, maar zodra ons huis verkocht is (staat al te lang te koop) verhuizen we naar Amersfoort. Ik ben 29 en heb een dochtertje.
Janneke, zie dat we veel overeenkomsten hebben. Mijn dochtertje heet Janneke
, ik hou van reizen (veel gedaan voor onze dochter werd geboren), ben ook bezig met fotografie. En ben ik voor leuke dingen.
Lijkt me leuk om al wat contacten te hebben voor ik echt verhuisd ben.
Groetjes
Mag ik ook meeschrijven? Ik woon nu in Brabant, maar zodra ons huis verkocht is (staat al te lang te koop) verhuizen we naar Amersfoort. Ik ben 29 en heb een dochtertje.
Janneke, zie dat we veel overeenkomsten hebben. Mijn dochtertje heet Janneke

Lijkt me leuk om al wat contacten te hebben voor ik echt verhuisd ben.
Groetjes
donderdag 1 oktober 2009 om 11:08
Hey meiden!
Wat leuk dat jullie reageren!
Dit is mijn email adres, dan kunnen jullie me toevoegen op msn.
Ik gebruik dit adres alleen voor msn, dus dan krijgen jullie later mijn 'echte' wel.
Ik ben er nog niet echt uit wat voor sport ik wil gaan doen, dus ik heb nog maar weinig contacten opgedaan.Maar het bevalt me tot nu toe prima!
dewereldrond, wat een overeenkomsten haha! Ben benieuwd wat er nog meer achterweg komt.
Voeg mij maar toe! janneman_84@hotmail.com
Tot snel!
Wat leuk dat jullie reageren!
Dit is mijn email adres, dan kunnen jullie me toevoegen op msn.
Ik gebruik dit adres alleen voor msn, dus dan krijgen jullie later mijn 'echte' wel.
Ik ben er nog niet echt uit wat voor sport ik wil gaan doen, dus ik heb nog maar weinig contacten opgedaan.Maar het bevalt me tot nu toe prima!
dewereldrond, wat een overeenkomsten haha! Ben benieuwd wat er nog meer achterweg komt.
Voeg mij maar toe! janneman_84@hotmail.com
Tot snel!