Meiden omgeving Amsterdam
maandag 21 juni 2010 om 20:49
Hoi!
Ik ben 23 jaar en kom uit Amsterdam. Daar studeer ik nu nog, maar ben binnenkort klaar. Ik hou van muziek (allerlei soorten), doe aan yoga en sport ook geregeld. Het lijkt me leuk om meiden te ontmoeten die uit Amsterdam of omgeving komen en ongeveer even oud zijn als ik.
Lijkt me leuk om samen te sporten, de kroeg in te duiken, te koken, winkelen of andere leuke dingen te doen. Helemaal nu de zomer eraan komt! Naar festivals, terrasjes bezoeken, lekker naar het park, een stuk fietsen, naar het strand, genoeg te doen!
Spreekt dit je aan, reageer dan op mijn bericht!
Ik ben 23 jaar en kom uit Amsterdam. Daar studeer ik nu nog, maar ben binnenkort klaar. Ik hou van muziek (allerlei soorten), doe aan yoga en sport ook geregeld. Het lijkt me leuk om meiden te ontmoeten die uit Amsterdam of omgeving komen en ongeveer even oud zijn als ik.
Lijkt me leuk om samen te sporten, de kroeg in te duiken, te koken, winkelen of andere leuke dingen te doen. Helemaal nu de zomer eraan komt! Naar festivals, terrasjes bezoeken, lekker naar het park, een stuk fietsen, naar het strand, genoeg te doen!
Spreekt dit je aan, reageer dan op mijn bericht!
maandag 21 juni 2010 om 22:20
dinsdag 22 juni 2010 om 14:52
Xion, dit ben ik niet met je eens.... Ik heb reeds een hele leuke vriendin via het VIVA forum ontmoet en zij had nog een andere dame via de Yes.. deze dame had ook weer iemand via de Yes en nu gaan we heel gezellig met elkaar om. Zelf ga ik vrij intensief met de dame die ik via dit forum heb leren kennen om maar in de stad zijn we geregeld als groepje te vinden... We zijn alle 4, 4 mooie spontane en vrolijke dames die makkelijk contact leggen, en dus ook in de kroeg... alleen dat vind ik een stuk gekker om een contact op te doen dan via een forum...
Kortom, Merel, ik sta er wel open voor! Ikzelf ben 23, hou van muziek, dansen, koken en wijntjes drinken plus gezellig kletsen... je mag mailen naar sammyentygo@gmail.com...
Kortom, Merel, ik sta er wel open voor! Ikzelf ben 23, hou van muziek, dansen, koken en wijntjes drinken plus gezellig kletsen... je mag mailen naar sammyentygo@gmail.com...
zaterdag 26 juni 2010 om 14:05
Hoi ik ben Laila ik ben 21 jaar, ik hou van strandjes pakken en avondjes stappen.. Ik zit niet meer op school maar werk fulltime. Mijn email is knabbelkous@hotmail.com als je het leukt lijkt mag je me mailen of toevoegen op msn...