Moeders/vriendinnen omgeving Nijmegen

05-02-2019 12:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Het lijkt mij erg leuk om andere moeders met jonge kindjes te leren kennen. Veel vriendinnen wonen ver weg of hebben geen kinderen en het lijkt me daarom leuk om anderen te leren kennen die in dezelfde fase zitten en het leuk vinden om samen met of zonder de kindjes iets te ondernemen!

Even over mezelf: ik ben 32 jaar en heb een kindje van 7 maanden. Ik hou van tv kijken, fietsen en wandelen, gezellig kletsen met een kopje thee of een wijntje, op terrasjes zitten en nog veel meer!

Dus.. heb jij ook jonge kindjes, woon je in Nijmegen en kun je je vinden in bovenstaande? Stuur dan vooral een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hi Miepi,

Wat leuk, het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ook ik heb vooral vriendinnen die ver weg wonen of geen kinderen hebben.

Ik stuur je even een pb!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, hier hetzelfde! Laten we wat leuks gaan doen binnenkort. Meer meiden die aan willen sluiten? Groetjes

(Heb ook nog n pb gestuurd)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je nog een pb gestuurd Miepi, maar volgens mij gaat dat niet goed.
Je mag me ook mailen op; xx

Groetjes


Niet quoten aub, wil dit bericht later weer verwijderen. :-]
kikker90 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 11:40
27.81% gewijzigd
Hoi!
Wij zijn net naar Nijmegen verhuisd en ken nog weinig mensen. Ik heb een zoontje van 1 jaar.
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, zoveel berichtjes al!

Is het misschien een idee om een appgroep aan te maken, zodat we snel eens een datum kunnen prikken? Of vinden jullie het handiger om het op een andere manier te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor een appgroep, ik zal mijn nummer even sturen in een pb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven