Nieuwe vrienden

21-06-2012 15:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Wij zijn een jongstel van 32 en 35 jaar uit omgeving Rotterdam en zijn de trotse papa en mama van 2 mooie gezonde zoontjes, hebben een leuk huis met de luxe die we wensen, gaan geregeld uit eten, vakantie, weekendje weg en proberen ons sociale leven spannend te houden. Maar toch zijn wij allebei tot de conclusie gekomen dat we veel vrienden hebben zonder kinderen en merken hierdoor wel dat onze interesses en behoefte soms anders zijn..wie herkent zich hierin en staat eventueel open voor een voorzichtig contact via facebook.zodat we kunnen kijken of er een wederzijdse interesse is.en wie weet wat er volgt. het is voor ons wel een beetje vreemd om dit tot uiting te brengen maar ik dacht waarom er niet er gewoon voor gaan..zullen niet de enige zijn, hoop ik

Groetjes,

Martijn
anoniem_154287 wijzigde dit bericht op 21-06-2012 15:47
Reden: woonplaats
% gewijzigd
Misschien is het handig als je de regio erbij zet?
Thanks
Via Facebook? Dan heb je direct zo'n enorme inzage in elkaars leven. Waarom niet een kopje koffie drinken voor een voorzichtige kennismaking.
Giu... Er staat dat ze uit rotterdam komen ehh....
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 juni 2012 @ 15:42:

Misschien is het handig als je de regio erbij zet?Er staat toch omgeving Rotterdam???
Ja, dat is gewijzigd nadat ik het gezegd had.
Inderdaad dat klopt
Gezien we facebook gebruiken en dat toch ook als een makkelijk medium zien en tuurlijk is een bakje koffie gezellig maar je moet toch ergens beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven