Nooit meer alleen naar een toneel- of dansvoorstelling

17-08-2009 18:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit was hier op het forum een topic 'Nooit meer alleen naar een concert' waarin allemaal meiden afspraken om samen naar concerten te gaan. I

n opvolging hierop: nooit meer alleen naar een toneel- of dansvoorstelling. Heeft jouw vriend ook zo'n hekel aan ballet? Weten de meesten vriendinnen van je niet wie of wat Oerol en De Parade zijn? Maar kan jij weel erg genieten van een mooie dans- of tonneelvoorstelling? Stuur mij dan een berichtje. Ik ben 32, woon in de Randstad en mis wat gezellige, cultuurminnende vriendinnen.

Het lijkt mij leuk om samen met wat meiden een 'cultuurmailinglijst' op te zetten. Kom je een leuke voorstelling tegen, mail je dat even rond en kijk je wie er zin heeft om mee te gaan. Heel vrijblivend, wel leuk.
Leuk idee! Alleen doet de persoonlijke mail het niet altijd op dit forum, voor zover ik weet, dus even een hotmail of yahoo-account aanmaken hiervoor?
Leuk plan! Ook ik kom uit de randstad. Manlief houdt wel van de Parade - maar eenkeer extra gaan is altijd leuk - maar toneel en dans daar krijg ik hem echt niet mee naar toe...dus bij deze meld ik me aan
He,

Leuk dat jullie enthousiast zijn over het plan.

Hier mijn hotmail-adres: Malin_dilupo@hotmail.com.

En leuke voorstellen wat wij zouden kunnen gaan zien, zijn nu al welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven