OUD EN NIEUW GRONINGEN

27-12-2008 12:57 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke hippe, spontane meiden (28-38jr) uit de stad Groningen hebben nog geen plannen voor OUD en NIEUW en lijkt het leuk om 2009 goed te beginnen door nieuwe meiden te leren kennen en de jaarwisseling te vieren!

Wat mijzelf betreft mag het dit jaar ANDERS. Bij gesettelde vrienden/familie het oude jaar uitzitten kan ook, maar is vaak iedere keer hetzelfde.

Voor wie zich hierin herkent, ook iets NIEUWS wil en hier enthousiast van wordt, reacties en ideeen zijn welkom!!
Ik heb inderdaad nog geen plannen voor oud en nieuw,

sinds een 3 maanden happy single, dus inderdaad wel in voor een andere manier van oud en nieuw vieren en nieuwe meiden te leren kennen.

Ik woon alleen in Utrecht, ik had zelf ook al een oproepje geplaatst met de vraag of er meiden waren die zin hadden om oud en nieuw in een kroeg te vieren.
Hi,

lijkt me helemaal leuk. Heb nog geen plannen voor oud en nieuw en was al op zoek naar iets leuks en gezelligs in Groningen. Zelf kom ik uit Emmen dus dat is prima te doen. Ben sinds een paar maanden weer single en het lijkt me erg leuk nieuwe mensen te ontmoeten.

Groetjes,

Jeannet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven