Regio Apeldoorn! New in Town!

21-05-2009 22:49 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Vanuit de Randstad ben ik zo'n anderhalf jaar geleden verhuisd naar een klein gehuchtje vlakbij Apeldoorn om te gaan samen wonen met mijn vriend. Leuk dat ik met hem samen ben maar ik heb soms best heimwee!

Mijn familie en vrienden zie ik niet meer zo vaak en ik mis het wel gewoon (een) gezellige vriendin(nen) in de buurt.

Ik ben 30 jaar, zit nu helaas in de ziektewet dus kom ook niet via werk echt in contact met anderen. Wat vind ik leuke vriendinnen dingen? Van alles: Gezellig ergens koffie drinken, naar de film, sporten (fitnes, yoga, fietsen whatever), de natuur in en vooral natuurlijk gewoon gezellig kletsen over vrouwendingen

Ik rij trouwens ook motor!

Nou wie weet tot kijk!
Hallo new bee ;)

Leuk dat je richting Apeldoorn bent komen wonen. Ik woon hier nu zo'n 2jaar! En het is even wennen maar... wil nu niet meer weg.

Zelf ben ik 23 maar dat hoeft geen probleem te zijn, toch? Ik kan je situatie goed indenken, heb namelijk ook een tijd in de ziektewet gezeten door omstandigheden. Maar nu ben ik sterker dan ooit ;)

Wat stoer dat je motor rijdt, wat voor soort merk?

Als je wilt mailen, gezellig. Zo leren we elkaar ook iets beter kennen....

heavenlyd@xs4all.nl

Liefs Debbie.
Dank je voor je reactie, ik heb je gemaild! Lijkt me leuk elkaar beter te leren kennen

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven