Reisgenootje Zuid-Afrika januari 2010

25-08-2009 13:40 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Na een tijdje voor de drempel te hebben gestaan om wel/niet/wel/niet/wel/niet alleen op reis te gaan, ben ik er nu eindelijk overheen! Ik heb al eerder reizen gemaakt, maar mijn vaste reisgenootje kan deze keer niet mee i.v.m. werk dus vandaar dat ik nu all by myself ga!

Ik wil heel erg graag naar Zuid-Afrika, en na wat avondjes achter de computer lijkt mij de reis van Kaapstad naar Victoria Falls erg mooi. Er zijn verschillende reisorganisaties die deze route aanbieden, maar omdat ik helaas niet het eeuwige budget (max 2000-2500 all in) heb, vallen de duurdere af. Het lijkt me leuk om een zo gevarieerd mogelijk reisgezelschap te hebben en te gaan voor de avontuurlijke vorm; ook kamperen in plaats van alles in hotels.

Omdat ik begin december klaar ben met mijn opleiding en in februari begin met mijn nieuwe baan, ben ik gebonden aan de tijd daar tussenin. Ik wil/kan dus ongeveer 3 á 4 weken weg.

Gezien mijn plannen ben ik erg benieuwd of er meer gezellige, flexibele, reislustige meiden (20-30jr) zijn die dezelfde plannen hebben of al iets hebben geboekt voor die periode! Laat het me weten, misschien dat we dan reisgenootjes kunnen worden en/of samen iets kunnen boeken? (zodat je in ieder geval een beetje weet bij wie je in de tent slaapt ) Andere tips, truuks, suggesties e.d. zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
heel veel plezier. Wij hebben die reis 5 jaar geleden gemaakt. echt super mooi. Wij hebben toen met african holidays geboekt, hadden een internationaal reisgezelschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven