Speelgroepje Groningen (stad)

26-03-2012 03:24 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet meer geldig!
Je zou eens kunnen kijken via het consultatiebureau, vaak organiseren die koffie-ochtenden voor ouders met (nog niet schoolgaande) kinderen. Hier (randstad) tenminste wel, het cjg doet dit bij ons wekelijks. Ouders kunnen elkaar ontmoeten en kinderen kunnen spelen in een psz achtige ruimte; veel aanbod van materiaal en contact met andere kinderen.
Het cjg in Groningen deed dat ook, ik woon sinds een jaar niet meer in de stad.

Ik weet niet waar je woont, maar de speel-o-theek is ook superleuk. Dan varieer je je speelgoed wat meer. Ik weet niet in welke wijk je woont, ik kwam bij de sot in de ulgersmaborg. Maar het is vast niet de enige in de stad. ik ontdekte de sot de laatste weken voor de verhuizing, had ik best eerder willen weten
idd via het consultatiebureau informeren naar speelochtenden van het CJG, zoek een speel-o-theek in de buurt of meld je kindje alvast aan voor de peuterspeelzaal (vanaf 2).

Ik sprak vaak af bij vriendin thuis, of in kindvriendelijke plekken (zo heeft het Heerenhuis een leuke speelhoek en is de geitenboerderij bij Lewenborg erg leuk om te spelen en koffie/thee te drinken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven