Stappen Utrecht anyone?????

11-11-2011 19:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er dan niemand rond de 25 jaar die ook nog een stapvriendinnetje zoekt om mee uit te gaan in Utrecht?????
Ja ik! Ik ben Fadime, 25 en woon net anderhalve maand in Utrecht, maar ken hier nog niet zo heel veel mensen! Als het je leuk lijkt om een keer te stappen, stuur me maar een berichtje terug!!
Hoi!

Lijkt me ook leuk.

Ik ben 22 en woon sinds kort weer in Utrecht. Ik heb 2 jaar in het buitenland gezeten dus veel contacten zijn verwaterd. Misschien is het leuk om binnenkort een keer een drankje te gaan doen?

Groetjes
Hoi Cherj, je kunt me een mailtje sturen op lisha_viva@live.nl

Kunnen we daar verder kletsen! Groetjes!
Heej Ladies,

Lees jullie oproepjes! Misschien is het een leuk idee om binnenkort een keertje met z'n allen af te spreken om kennis te maken/te gaan stappen?

Ben zelf ook op zoek naar een vriendin om leuke dingen mee te doen en natuurlijk te gaan stappen.

Groetjes,

Kelly
Owja, ben 26! ;)
Hoi Skipster,

Lijkt me een leuk idee! Met een groepje afspreken is altijd minder 'eng' dan een-op-een.

Ik meld me alvast aan!
Heej chiara, Lijkt me ook wel gezellig. Je mag me wel mailen op miss_whitepearl@hotmail.com.
Jaa het idee om

Kennis te maken met zijn allen is leuk!!! Ik ben ana 25 jaar en ken niet veel mensen hoop toch meer van jullie te horen

Om even toch een gesprek te beginnen hebben jullie sinterklaas gevierd?
Heej wat een leuke idee :-)
heyy meiden,

ik wil me ook graag toevoegen

Ben zelf ook 25 en op zoek naar leuke meiden om gezellige dingen mee te doen! Hou van uitgaan, bioscoop, terrasje pakken, lekker kletsen, stadten enz.

Mochten jullie interesse hebben: ejsoel@live.nl
Hallo!

Ik zie dat het berichtje ondertussen al ouder dan een maand is, maar zijn er al plannen ontstaan? Dan meld ik me bij deze aan!

groetjes Marjolein astronaut123@live.nl
leuk idee! woon al een paar jaar in omgeving Utrecht en ken wel wat mensen ondertussen maar niet veel die ook van uitgaan houden. Ben er dol op!

Ben trouwens 27 jaar.

Mailadres is marieke_vanlubeck@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven