Stapvriendinnen Amsterdam
dinsdag 2 februari 2010 om 13:54
Hi!
Ik ben op zoek naar leuke, gezellige meiden tussen 28-35 jaar om mee te gaan stappen in Amsterdam. Kroeg, hippe club, nieuwe restaurantjes proberen: ik ben overal voor in! Ben sinds kort weer vrijgezel en veel van mijn vriendinnen zijn druk met settelen & kids... terwijl ik zin heb Amsterdam weer te ontdekken. Alle reacties zijn welkom!
Ik ben op zoek naar leuke, gezellige meiden tussen 28-35 jaar om mee te gaan stappen in Amsterdam. Kroeg, hippe club, nieuwe restaurantjes proberen: ik ben overal voor in! Ben sinds kort weer vrijgezel en veel van mijn vriendinnen zijn druk met settelen & kids... terwijl ik zin heb Amsterdam weer te ontdekken. Alle reacties zijn welkom!
dinsdag 2 februari 2010 om 19:31
woensdag 3 februari 2010 om 18:38
Mijn emailadres is pinarello1@hotmail.com, tot gauw!
vrijdag 5 februari 2010 om 14:30
Hai Elle2,
Ik ben ook vrijgezel en woon ook in Amsterdam.Ik heb geen zin om saai thuis te zitten!Ik zoek dus ook leuke meiden om samen lol mee te maken!Ik geef je mijn email adres:nicoleschulz@web.nl.Hoop gauw wat van je te horen zodat we lekker kunnen gaan stappen.
Groetjes
Ik ben ook vrijgezel en woon ook in Amsterdam.Ik heb geen zin om saai thuis te zitten!Ik zoek dus ook leuke meiden om samen lol mee te maken!Ik geef je mijn email adres:nicoleschulz@web.nl.Hoop gauw wat van je te horen zodat we lekker kunnen gaan stappen.
Groetjes
vrijdag 5 februari 2010 om 23:14
Hallo allemaal! Ik ben 28 jaar en woon sinds een jaartje in Amsterdam en ken hier nog weinig mensen. Lijkt me leuk om eens af te spreken!
Mijn email adres: theathea@live.nl
Groetjes,
Thea
Mijn email adres: theathea@live.nl
Groetjes,
Thea
zaterdag 6 februari 2010 om 15:26
zondag 7 februari 2010 om 21:15
Hi
Jaaa heel herkenbaar! Iedereen om me heen wil bankhangen, kinderkamers inrichten en vooral binnenblijven maar ik niet! Gezellig wanneer spreken we af. Ben bereikbaar op lunaliz@live.nl
Groetjes liz
Jaaa heel herkenbaar! Iedereen om me heen wil bankhangen, kinderkamers inrichten en vooral binnenblijven maar ik niet! Gezellig wanneer spreken we af. Ben bereikbaar op lunaliz@live.nl
Groetjes liz
woensdag 17 februari 2010 om 19:21
Ik doe mee!!!
Heb dan wel dikke verkering maar wil wel de kroegen onveilig maken.
Ik woon nog maar pas in omgeving Amsterdam en ken nog vrij weinig mensen hier.
Mijn emailadres is: mandyanne@live.nl
Heb dan wel dikke verkering maar wil wel de kroegen onveilig maken.
Ik woon nog maar pas in omgeving Amsterdam en ken nog vrij weinig mensen hier.
Mijn emailadres is: mandyanne@live.nl
donderdag 18 februari 2010 om 00:08
donderdag 18 februari 2010 om 11:51
zondag 28 februari 2010 om 23:56
Hoi Elle en anderen,
Lijkt me erg leuk mee te gaan stappen! Ik ben 28 jaar en woon in de omgeving van Amsterdam... Mijn emailadres is shuffle1981@gmail.com
Wie weet tot snel!
Lijkt me erg leuk mee te gaan stappen! Ik ben 28 jaar en woon in de omgeving van Amsterdam... Mijn emailadres is shuffle1981@gmail.com
Wie weet tot snel!
maandag 1 maart 2010 om 04:42
hoi meiden,
we hebben geprobeerd contact te houden via de mail. helaas communiceert dat niet zo goed.
Er is via een andere topic een hyves aangemaakt: http://viva-amsterdam.hyves.nl/
5 maart gaan we o.a. al wat eten/drinken/stappen. lijkt me leuk als jullie je ook aanmelden en meegaan!
we hebben geprobeerd contact te houden via de mail. helaas communiceert dat niet zo goed.
Er is via een andere topic een hyves aangemaakt: http://viva-amsterdam.hyves.nl/
5 maart gaan we o.a. al wat eten/drinken/stappen. lijkt me leuk als jullie je ook aanmelden en meegaan!
maandag 1 maart 2010 om 20:55
My Heart calls.......................
Ehhh Mag ik ook mee...?
Ben een menz...met een mening;humor,praatjes..en met vrouwelijke eigenschappen..(opgevoed door vrouwen..tja)
enne ook nog mister Fit en single van het jaar ..en kan ook nog dansen.........
Ik beloof mee te gaan voor de Fun ..............
(en om vooroordelen te weerleggen)
eXquisite...........................................................................................
Ehhh Mag ik ook mee...?
Ben een menz...met een mening;humor,praatjes..en met vrouwelijke eigenschappen..(opgevoed door vrouwen..tja)
enne ook nog mister Fit en single van het jaar ..en kan ook nog dansen.........
Ik beloof mee te gaan voor de Fun ..............
(en om vooroordelen te weerleggen)
eXquisite...........................................................................................
dinsdag 23 maart 2010 om 20:22
Joehoe,
Hier nog een jonge meid (27 jaar), die vooral niet saai thuis op de bank wil hangen. Woon nog niet zo lang in Amsterdam en wil graag mn vriendenkring uitbreiden en de stad ontdekken.
Trefwoorden: spontaan, direct, vlotte babbel, temperamentvol,goedlachs.
Hoop wat van je te horen!
Irene
irenedejonge@hotmail.com
Hier nog een jonge meid (27 jaar), die vooral niet saai thuis op de bank wil hangen. Woon nog niet zo lang in Amsterdam en wil graag mn vriendenkring uitbreiden en de stad ontdekken.
Trefwoorden: spontaan, direct, vlotte babbel, temperamentvol,goedlachs.
Hoop wat van je te horen!
Irene
irenedejonge@hotmail.com