Stapvriendinnen Amsterdam

02-02-2010 13:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben op zoek naar leuke, gezellige meiden tussen 28-35 jaar om mee te gaan stappen in Amsterdam. Kroeg, hippe club, nieuwe restaurantjes proberen: ik ben overal voor in! Ben sinds kort weer vrijgezel en veel van mijn vriendinnen zijn druk met settelen & kids... terwijl ik zin heb Amsterdam weer te ontdekken. Alle reacties zijn welkom!
Hi,

Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben;-) Ook ik ben sinds kort weer vrijgezel en wil er weer wat meer op uit. Ben gek op restaurantjes uitproberen, live muziek, kroeg etc. Ik heb geen MSN of Hyves, misschien kunnen we via de mail contact met elkaar opnemen?

Grtz Monique
Hi Monique,

Goed om te horen dat meer mensen in hetzelfde schuitje zitten :-) Wat is je e-mail adres?
he hi

heel herkenbaar! ook weer vrijgezel en zin om adam onveilig te maken!

groetjes

(email uitwisselen het handigste?)
Mijn emailadres is pinarello1@hotmail.com, tot gauw!
Hi Frenchie, hoe meer zielen hoe meer vreugd :-) Wat is jouw e-mail adres?
Hai Elle2,

Ik ben ook vrijgezel en woon ook in Amsterdam.Ik heb geen zin om saai thuis te zitten!Ik zoek dus ook leuke meiden om samen lol mee te maken!Ik geef je mijn email adres:nicoleschulz@web.nl.Hoop gauw wat van je te horen zodat we lekker kunnen gaan stappen.

Groetjes
Hallo allemaal! Ik ben 28 jaar en woon sinds een jaartje in Amsterdam en ken hier nog weinig mensen. Lijkt me leuk om eens af te spreken!

Mijn email adres: theathea@live.nl

Groetjes,

Thea
hoi hoi

Sinds 3 weken woon ik in Amsterdam en vind het echt super!

Ik ben 26, net uit een relatie van 5 jaar en helaas zijn mijn vriendinnetjes hier voorzien van een vent (= thuis op de bank zitten)

mijn mail adres is:summy_78(appestaart)yahoo.com

Groetjes!
Hi

Jaaa heel herkenbaar! Iedereen om me heen wil bankhangen, kinderkamers inrichten en vooral binnenblijven maar ik niet! Gezellig wanneer spreken we af. Ben bereikbaar op lunaliz@live.nl

Groetjes liz
Ik doe mee!!!

Heb dan wel dikke verkering maar wil wel de kroegen onveilig maken.

Ik woon nog maar pas in omgeving Amsterdam en ken nog vrij weinig mensen hier.

Mijn emailadres is: mandyanne@live.nl
Heeeeeel herkenbaar! Lijkt me leuk! Dit is mijn emailadres: rupsjen00itgenoeg@hotmail.com

Groetjes!
Hoi,

Lijkt mij leuk! Ik ben 26 jaar en kom ook uit Adam. m-adam83@hotmail.com

Groetjes,

Melanie
Hey

komt me bekend voor. Ook net weer single, en moet het uitgaansleven van Amsterdam nog steeds verder ontdekken (er is ook zoveel te doen!) Ben 28 en pas na mijn studie hierheen gekomen.

Mijn e-mail: itsmee_smee en dan bij yahoo.
He!

Lijkt mij ook leuk! 26 jr en woon net in amsterdam..

j.inamsterdam gmail.com

Hoop wat te horen!
Hoi Elle en anderen,

Lijkt me erg leuk mee te gaan stappen! Ik ben 28 jaar en woon in de omgeving van Amsterdam... Mijn emailadres is shuffle1981@gmail.com

Wie weet tot snel!
Hey ...GOED PLAN

SNeakerz 13 maart Panama
hoi meiden,

we hebben geprobeerd contact te houden via de mail. helaas communiceert dat niet zo goed.

Er is via een andere topic een hyves aangemaakt: http://viva-amsterdam.hyves.nl/

5 maart gaan we o.a. al wat eten/drinken/stappen. lijkt me leuk als jullie je ook aanmelden en meegaan!
Hoi Summiej,

Dank voor de tip. Heb me aangemeld voor de hyve!
My Heart calls.......................

Ehhh Mag ik ook mee...?

Ben een menz...met een mening;humor,praatjes..en met vrouwelijke eigenschappen..(opgevoed door vrouwen..tja)

enne ook nog mister Fit en single van het jaar ..en kan ook nog dansen.........

Ik beloof mee te gaan voor de Fun ..............

(en om vooroordelen te weerleggen)

eXquisite...........................................................................................
Joehoe,

Hier nog een jonge meid (27 jaar), die vooral niet saai thuis op de bank wil hangen. Woon nog niet zo lang in Amsterdam en wil graag mn vriendenkring uitbreiden en de stad ontdekken.

Trefwoorden: spontaan, direct, vlotte babbel, temperamentvol,goedlachs.

Hoop wat van je te horen!

Irene

irenedejonge@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven