Taarten bakken in amsterdam!

13-03-2012 10:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!

Ik ben op zoek naar leuke gezellige meiden tussen de 20 en 30 jaar omgv amsterdam die het leuk vinden om samen te bakken. Taarten, muffins, koekjes, noem maar op! We maken gewoon onze eigen high tea!

Ik ben zelf 23 jaar en woon in amsterdam. Ik ben net afgestudeerd, werk full time en vind het erg leuk om in mijn vrije tijd in de keuken te staan. Jij ook?

Groetjes!
Heey!

Ik hou ook erg van bakken en koken! Ik heb alleen voornamelijk

doordeweeks tijd en minder in het weekend.

En ik ben een mietje en vind het eng om af te spreken via het forum

Nou, leuke reactie geef ik hahah!

Maargoed, het lijkt me toch wel leuk hoor, je kan me mailen op knagertje.viva@gmail.com
Ja, leuk! Ik ben er niet zo goed in, maar vind het wel leuk, en al doende leert men. Ik woon in Zaandam trouwens, en ben 24 jaar.

Je mag me mailen op ***
Klinkt alsof ik dit zelf heb geschreven! Ik woon ook in Amsterdam, ben 23, net afgestudeerd, ook net een baan en vind koken en bakken super leuk haha ^^

Speciaal voor dit bericht een account aangemaakt! Ik zit nooit op een forum, maar dit sprak me wel aan!
Ikwilijsje: Als je wilt, mag je mij ook mailen. :-)
@ Bakkeninamsterdam, heb je zelf ook een e-mail adres?!

Ik stuur later een mailtje! Nu op naar Crea voor de officiële opening
Heey,

Het lijkt mij ook gezellig om met jullie te bakken:D hoe kan ik iemand een vriendvdrzoek doen hier? Ahww... Hahaha snap nog niets van dit forumXD
Cherry, mailen is handiger. PB'tjes enzo werken hier niet geloof ik. Zou handig zijn als TO een mailadres plaatst (je kunt ook bijv. een anonieme aanmaken). :-) In elk geval mogen jullie mij dus mailen!
Ik heb zojuist ook maar een mailadres aangemaakt speciaal voor hier ikwilijsje.viva@gmail.com

Kon zo snel even niets beters bedenken 0:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven