Verhuisd naar Breda....

26-10-2009 20:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

ik ben 1 augustus naar Breda verhuisd. Ben 34 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ken hier natuurlijk nog helemaal niemand en het lijkt me leuk om eens met wat meiden iets af te spreken. Mijn vriend heeft nogal wisselende diensten dus ik kan door de weeks en in het weekend.

Op het moment sport ik niet maar misschien is dat iets wat we eventueel samen zouden kunnen gaan doen.

Groetjes !!!!!
Wat leuk dat je naar Breda bent verhuisd! Ik snap heel erg goed dat je je soms een beetje eenzaam kan voelen zeker als je vriend dan ook nog eens wisselende diensten heeft. Ik ben zelf 27 jaar lijkt misschien wat jong maar ben al aardig volwassen ;) en woon in Breda. Op het moment sport ik ook niet en het lijkt me wel wat om dat eventueel samen kunnen te gaan doen! Ik hoop dat ik nog iets van je hoor!

liefs
Kijk ook eens hier! http://meidenclubvanbreda.hyves.nl/
Hallo,

Leuk oproepje. Ik ben zelf net verhuisd naar Etten Leur.

Mij vriend werkt ook wissellende dienst en ben ook op zoek naar leuke mensen. Ik sport in Breda bij Arendse samen met een vriendin. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om leuk dingen mee te doen. Ik ben trouwens 35 jaar.
Hoi meiden,

leuk dat er toch reacties komen.... Had er eigenlijk al een hard hoofd in. Bubbles misschien is het slim om inderdaad eens te kijken wat we samen leuk zouden vinden om te gaan doen. Ben ook gestopt met roken dus ik groei de pan uit. Weet eigenlijk niet precies hoe t hier werkt. En eerlijk gezegd heb ik ook op de hyvessite gekeken maar daar zijn het toch wel veel jongere mensen.... Niet dat ik me zo oud voel maar ja toch wel 30+

Gr Bee
Hallo allemaal,

Ik weet ook niet hoe het werkt, maar als jullie willen kunnen we een keer msn. Mij msn is maud2008@live.nl. Het lijkt me leuk om iets af te spreken.

Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte,

ik had al een verzoek naar 1 van de angels gestuurd om mijn emailadres naar jullie te sturen. Volgens mij gaan ze jouw mailtje verwijderen omdat er geen emailadressen (vanwege privacy) in de berichten mogen staan. Ik zal je toevoegen op de msn. Gezellie!!

Gr Bee
Het lijkt mij leuk ben benieuwd altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb mij msn donderdag en vrijdagavond aan staan tot uur of 23.00.

Groetjes Brigitte
Hoi Bubbles en Brigitte,

Ik had gevraagd of ze mijn emailadres aan jullie konden geven maar dat is nog niet gelukt.

Hierbij mijn emailadres beefree5@hotmail.com

Misschien dat we elkaar vast op msn kunnen treffen.

Groetjes Bee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven