Verhuisd naar Breda....
maandag 26 oktober 2009 om 20:37
Hoi meiden,
ik ben 1 augustus naar Breda verhuisd. Ben 34 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ken hier natuurlijk nog helemaal niemand en het lijkt me leuk om eens met wat meiden iets af te spreken. Mijn vriend heeft nogal wisselende diensten dus ik kan door de weeks en in het weekend.
Op het moment sport ik niet maar misschien is dat iets wat we eventueel samen zouden kunnen gaan doen.
Groetjes !!!!!
ik ben 1 augustus naar Breda verhuisd. Ben 34 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ken hier natuurlijk nog helemaal niemand en het lijkt me leuk om eens met wat meiden iets af te spreken. Mijn vriend heeft nogal wisselende diensten dus ik kan door de weeks en in het weekend.
Op het moment sport ik niet maar misschien is dat iets wat we eventueel samen zouden kunnen gaan doen.
Groetjes !!!!!
vrijdag 30 oktober 2009 om 13:22
Wat leuk dat je naar Breda bent verhuisd! Ik snap heel erg goed dat je je soms een beetje eenzaam kan voelen zeker als je vriend dan ook nog eens wisselende diensten heeft. Ik ben zelf 27 jaar lijkt misschien wat jong maar ben al aardig volwassen
en woon in Breda. Op het moment sport ik ook niet en het lijkt me wel wat om dat eventueel samen kunnen te gaan doen! Ik hoop dat ik nog iets van je hoor!
liefs
liefs
vrijdag 30 oktober 2009 om 14:52
Kijk ook eens hier! http://meidenclubvanbreda.hyves.nl/
vrijdag 30 oktober 2009 om 17:45
maandag 2 november 2009 om 09:27
Hoi meiden,
leuk dat er toch reacties komen.... Had er eigenlijk al een hard hoofd in. Bubbles misschien is het slim om inderdaad eens te kijken wat we samen leuk zouden vinden om te gaan doen. Ben ook gestopt met roken dus ik groei de pan uit. Weet eigenlijk niet precies hoe t hier werkt. En eerlijk gezegd heb ik ook op de hyvessite gekeken maar daar zijn het toch wel veel jongere mensen.... Niet dat ik me zo oud voel maar ja toch wel 30+
Gr Bee
leuk dat er toch reacties komen.... Had er eigenlijk al een hard hoofd in. Bubbles misschien is het slim om inderdaad eens te kijken wat we samen leuk zouden vinden om te gaan doen. Ben ook gestopt met roken dus ik groei de pan uit. Weet eigenlijk niet precies hoe t hier werkt. En eerlijk gezegd heb ik ook op de hyvessite gekeken maar daar zijn het toch wel veel jongere mensen.... Niet dat ik me zo oud voel maar ja toch wel 30+
Gr Bee
dinsdag 3 november 2009 om 19:32
Hallo allemaal,
Ik weet ook niet hoe het werkt, maar als jullie willen kunnen we een keer msn. Mij msn is maud2008@live.nl. Het lijkt me leuk om iets af te spreken.
Groetjes Brigitte
Ik weet ook niet hoe het werkt, maar als jullie willen kunnen we een keer msn. Mij msn is maud2008@live.nl. Het lijkt me leuk om iets af te spreken.
Groetjes Brigitte
woensdag 4 november 2009 om 09:08
dinsdag 10 november 2009 om 13:08
Hoi Bubbles en Brigitte,
Ik had gevraagd of ze mijn emailadres aan jullie konden geven maar dat is nog niet gelukt.
Hierbij mijn emailadres beefree5@hotmail.com
Misschien dat we elkaar vast op msn kunnen treffen.
Groetjes Bee
Ik had gevraagd of ze mijn emailadres aan jullie konden geven maar dat is nog niet gelukt.
Hierbij mijn emailadres beefree5@hotmail.com
Misschien dat we elkaar vast op msn kunnen treffen.
Groetjes Bee